search:

[ VrouwenGezondheid Forum ]

problemen na tvt-o

From: Patrice (anonymous@obgyn.net)
Sat Dec 29 07:23:12 2007

Beste, Ik heb 17 oktober dit jaar een tvt-o operatie ondergaan. Het jaar ervoor was de (ik spel het ws verkeerd) Burgh-plastiek geen succes. Mijn incontinentieklachten zijn helaas nog steeds niet verholpen. Inmiddels heb ik een schimmelinfectie gehad. De eerste kuur sloeg niet aan. De tweede kuur lijkt verbetering te geven. Echter, tijdens de schimmelinfectie verloor ik ook bloed. Ik heb meerdere van deze schimmels gehad door de jaren heen; maar nimmer met bloedverlies. Overigens niet heftig. Niet onbelangrijk; mijn baarmoeder is verleden jaar verwijderd... Gisteravond verloor ik wederom wat bloed, terwijl ik in de veronderstelling was van de infectie af te zijn. Laag in de onderbuik knaagt en zeurt het regelmatig; plassen gaat vaak moeizaam. Geen pijn bij het plassen. Drie vragen: Is er nog iets aan de incontinentie de doen of ben ik uitgedokterd in deze? Kan het zijn dat mijn lichaam het bandje om de blaas aan het afstoten is? En is het niet beter terug naar de operateur te gaan ipv dit probleem bij de huisarts te leggen? Ook niet onbelangrijk; eind januari start ik, ivm reuma met het spuiten van Humira, een TNF-blokker. De weerstand wordt daar behoorlijk kwetsbaar van...

Bedankt voor het lezen, Met vriendelijke groet, Patrica

geadviseerd onderzoek...
Google
OBGYN.net slechts forums endozone.org Web

gebruik wanneer onderzoek tot slechts het vrouwengezondheids forum moet beperken...
Typ uw zoekopdracht in:
Antwoorden per scherm: Alleen berichten die alle ingevoerde woorden bevatten:
List Requests to vrouwengezondheid-request@obgyn.net
Last Updated Mon Nov 2 06:02:49 2009

Women's Insurance Checklist from Auto Insurance Quote

home | medical professionals | women | industry | forums | international
e-mail | about us | advertising | our sponsors | contact us | disclaimer |

This information is provided for educational purposes only.
Please read the disclaimer. ©1996-2008, all rights reserved.
Do not reproduce without permission of MediSpecialty.com