search:

[ VrouwenGezondheid Forum ]

eisprong ondanks duphaston

From: anonymous@obgyn.net
Fri Dec 28 03:00:21 2007

hallo, ik heb even een vraagje. Ik ben vorige week donderdag bij de gyn. geweest. er waren toen geen eitjes (in aanmaak) te zien. daarom kreeg ik duphaston om de menstruatie op te wekken en moet op dag 3 met clomid beginnen. nou is mijn vraag, kan ik ondanks het feit dat ik ruim een week geleden nog geen eitjes had en nu dus duphaston slik(morgen de laatste pil)toch eitjes aanmaken die ook gaan springen. want ik had gisteren naar mijn idee een ovulatietest die met de kleur van de streepjes gelijk was en heb ook steken onderin mijn buik. ik heb geen doorzichtig slijm maar zou het toch kunnen. of houdt die duphaston de aanmaak van eitjes tegen. ik maak me een beetje zorgen omdat ik straks niet wil dat ik eventueel zwanger ben en dan begin met clomid want ik heb begrepen dat dit schadelijk kan zijn.

mijn vraag dus: kan ik ondankns duphaston eitjes aanmaken(ook al was er met 5,5 nog geen eitje te zien en ben ik onderhand 7 weken niet ongesteld.) of kan dit medicijn voor een valse ovulatietest zorgen?

alvast heel erg bedankt.

met vriendelijke groet remke

geadviseerd onderzoek...
Google
OBGYN.net slechts forums endozone.org Web

gebruik wanneer onderzoek tot slechts het vrouwengezondheids forum moet beperken...
Typ uw zoekopdracht in:
Antwoorden per scherm: Alleen berichten die alle ingevoerde woorden bevatten:
List Requests to vrouwengezondheid-request@obgyn.net
Last Updated Sun Nov 2 05:46:14 2008

home | medical professionals | women | industry | forums | international
e-mail | about us | advertising | our sponsors | contact us | disclaimer |

This information is provided for educational purposes only.
Please read the disclaimer. ©1996-2008, all rights reserved.
Do not reproduce without permission of MediSpecialty.com