Re: bloeding direct na keizersnede, kun je dan eisprong krijgen
From: Dianne (anonymous@obgyn.net)
Wed Dec 5 07:32:07 2007
Dag Ano,
Volgens mij zou het bloedverlies nu wel moeten afnemen. Ikzelf heb erg lang bloedingen gehad na een keizersnee. Ik ben daarom ook gecuretteerd. Stukjes achtergebleven placenta hadden zich in m'n baarmoederwand genesteld en waren poliepjes geworden. Laat voor de zekerheid de gynaecoloog kijken als je het niet vertrouwd. Sterkte ermee.
Dianne
> Date: Tue, 4 Dec 2007 16:14:25 -0600> From: anonymous@medispecialty.com>
To: anonymous@obgyn.net> Subject: bloeding direct na keizersnede, kun je dan eisprong krijgen tijdens bloeden.??> > Hallo,> > 2 Weken geleden ben ik bevallen doormiddel van keizersnee.> Nu bloed ik daar nog steeds van. De ene dag meer als de andere dag.> Soms komen er ook nog echt flinke stolsels uit.> > Kan ik nu ook gewoon een eisprong krijgen tijdens deze bloeding???> Of moet het bloeden echt helemaal gestopt zijn voor een nieuwe> eisprong??> > Ik geef trouwens geen bortstvoeding.> > Als ik nu geen eisprong heb, kan het dan ook langer duren voordat het> weer op gang komt? Ik heb trouwens nooit een regelmatige cyclus gehad.> > bedankt alvast.> > met vriendelijke groet, ano.
gebruik wanneer onderzoek tot slechts het vrouwengezondheids forum moet beperken...
List Requests to vrouwengezondheid-request@obgyn.net
Last Updated Sun Nov 2 05:46:14 2008