search:

[ VrouwenGezondheid Forum ]

Cyclus ontregeld na miskraam

From: Marianne (anonymous@obgyn.net)
Mon Dec 3 00:26:38 2007

Begin augustus heb ik, na 7 weken zwangerschap, een miskraam gehad. Ik heb ervoor gekozen om me niet te laten curreteren. Gevolg was wel dat ik 8 weken bloedverlies gehad heb.

Een dag of 10 daarna werd ik weer voor het eerst ongesteld. Deze menstruatie duurde 10 dagen. Exact 6 weken later ben ik weer ongesteld geworden. Ik ben toen weer begonnen met bloedprikken voor mijn eerste IUI behandeling na de miskraam. Op cyclusdag 9 LH en oestradiol laten prikken. Ik kreeg een telefoontje van het ziekenhuis dat mijn cyclus nog niet op gang was gekomen en dat ik op cyclusdag 12 wederom LH + oestradiol moest laten prikken. Ook toen bleek mijn cyclus nog niet op gang. Op cyclusdag 15 alleen LH laten prikken.

Ik werd die dag 's middags gebeld door het ziekenhuis dat mijn eisprong al geweest was !! Ik snap hier niks van. Op cyclusdag 12 nog niks en dan op dag 15 een gemiste eisprong.

Is het normaal dat een cyclus nog maanden na een miskraam ontregeld is ? Ik heb altijd een zeer regelmatige cyclus gehad van rond de 26 dagen.

Ik wil graag weer verder met de IUI behandelingen.

Heeft iemand hier ervaring mee. En zijn er mogelijkheden om de cyclus weer op de rails te krijgen ?

Groeten, Marianne

geadviseerd onderzoek...
Google
OBGYN.net slechts forums endozone.org Web

gebruik wanneer onderzoek tot slechts het vrouwengezondheids forum moet beperken...
Typ uw zoekopdracht in:
Antwoorden per scherm: Alleen berichten die alle ingevoerde woorden bevatten:
List Requests to vrouwengezondheid-request@obgyn.net
Last Updated Sun Nov 2 05:46:14 2008

home | medical professionals | women | industry | forums | international
e-mail | about us | advertising | our sponsors | contact us | disclaimer |

This information is provided for educational purposes only.
Please read the disclaimer. ©1996-2008, all rights reserved.
Do not reproduce without permission of MediSpecialty.com