search:

[ VrouwenGezondheid Forum ]

Re: Na forse Hellp opnieuw zwanger

From: Rona (anonymous@obgyn.net)
Wed Nov 28 04:20:19 2007

> ----- Original Message -----
From: Dianne * To: Multiple recipients of list VROUWENGEZONDHEID Sent: Wednesday, November 28, 2007 11:55 AM Subject: RE: Na forse Hellp opnieuw zwanger

Mischa,

Ikzelf heb een zwangerschapsvergiftiging gehad van m'n eerste. Bij de tweede had ik nergens last van. Een prachtige zwangerschap. Mijn gynaecoloog liet me wel tweewekelijks op consult komen maar dat was meer omdat ikzelf niet gerust was maar had geen enkele medische noodzaak. Probeer wel zoveel mogelijk te rusten, geen drop te eten (i.v.m. zoethout) en probeer vooral te genieten. Medisch gezien is het ook niet zinvol om eerder te stoppen met werken maar als jij je lekkerder voelt als je eerder stopt, waarom zou je dat dan niet doen. Tenslotten ben je maar een (paar keer) in je leven zwanger.

Heel veel geluk.

Dianne

Ja eerder stoppen kan natuurlijk maar als het medisch niet noodzakelijk is dan gaat het denk ik wel van je zwangerschapstijd na de geboorte af,toch of heb ik dit verkeerd.

Gr Rona

http://europe.obgyn.net/nederland/default.asp?page=/nederland/Forum/wieiswie#Rona

Dankzij uw gift kan dit forum blijven bestaan. Heeft een antwoord u dus geholpen, maak dan eens een bijdrage over op bankrekening 46.61.99.392 t.n.v. Stichting Eurydice te Wijdewormer (NL). Elke bijdrage, hoe klein ook, wordt enorm gewaardeerd !!!

geadviseerd onderzoek...
Google
OBGYN.net slechts forums endozone.org Web

gebruik wanneer onderzoek tot slechts het vrouwengezondheids forum moet beperken...
Typ uw zoekopdracht in:
Antwoorden per scherm: Alleen berichten die alle ingevoerde woorden bevatten:
List Requests to vrouwengezondheid-request@obgyn.net
Last Updated Sun Nov 2 05:46:05 2008

home | medical professionals | women | industry | forums | international
e-mail | about us | advertising | our sponsors | contact us | disclaimer |

This information is provided for educational purposes only.
Please read the disclaimer. ©1996-2008, all rights reserved.
Do not reproduce without permission of MediSpecialty.com