Re: Enquête fertiliteitsklinieken From: Nergiz (anonymous@obgyn.net) Tue Nov 27 13:25:38 2007 Messages sorted by: [ date ][ thread ][ subject ][ author ] Next message: Anne: "Re: kan iemand me helpen?!" Previous message: Yvonne: "Re: Pijnlijkere ovulatie door sterilisatie? (Of gevolgen ontsteking?)" Next in thread: Wennetje: "Re: Enquête fertiliteitsklinieken" Reply: Wennetje: "Re: Enquête fertiliteitsklinieken" >Ben je onder behandeling (geweest) voor vruchtbaarheidsproblemen, wil je >dan een enquete invullen over je ervaringen? >http://www.freya.nl/wim/diaenquete2004.htm > zou ik aub bovenstaand enquete toegestuurd kunnen krijgen Next message: Anne: "Re: kan iemand me helpen?!" Previous message: Yvonne: "Re: Pijnlijkere ovulatie door sterilisatie? (Of gevolgen ontsteking?)" Next in thread: Wennetje: "Re: Enquête fertiliteitsklinieken" Reply: Wennetje: "Re: Enquête fertiliteitsklinieken" geadviseerd onderzoek... OBGYN.net slechts forums endozone.org Web gebruik wanneer onderzoek tot slechts het vrouwengezondheids forum moet beperken... Typ uw zoekopdracht in: Antwoorden per scherm: 10 25 50 100 250 Alleen berichten die alle ingevoerde woorden bevatten: List Requests to vrouwengezondheid-request@obgyn.net Last Updated Sun Nov 2 05:46:05 2008
zou ik aub bovenstaand enquete toegestuurd kunnen krijgen