search:

[ VrouwenGezondheid Forum ]

Wie wil meewerken aan een 3D echo cursus in het VUmc te Amsterdam?

From: Hans van der Slikke (anonymous@obgyn.net)
Fri Nov 23 06:39:46 2007

Van 13 tot 15 december 2007 wordt in het VUmc te Amsterdam weer een internationale cursus gegeven in het gebruik van 3D echoscopie voor artsen. >

Hiervoor wil ik de zwangeren onder jullie graag uitnodigen als "model". Onze voorkeur gaat uit naar vrouwen die dan 20-24 weken zwanger zijn. Wat minder of wat verder mag ook. Het houdt in dat je bereid bent gedurende omstreeks een half tot een uur een uitwendige echo te ondergaan. Je krijgt een DVD met wat beelden van je kindje mee. Als je half december minder ver dan 12 weken bent heeft het weinig zin je op te geven. >

De data en tijden zijn: donderdag en vrijdag 13 en 14 december van 15.00-18.00 uur en zaterdag 2 juni van 10.00 tot 13.00 >

Graag per email (zie boven) bij mij opgeven: 1. Naam en (mobiel)telefoonnummer en emailadres 2. Hoeveel weken ben je zwanger op 13 december? 3. Welke van bovengenoemde tijden kan je wel en wanneer per se niet. >

Het weekend er voor maak ik een schema en neem ik contact met je op

--
Dr J.W. van der Slikke, gynaecoloog
VU medisch centrum, Amsterdam.
http://europe.obgyn.net/nederland/default.asp?page=/nederland/Forum/wieiswie#Hans

geadviseerd onderzoek...
Google
OBGYN.net slechts forums endozone.org Web

gebruik wanneer onderzoek tot slechts het vrouwengezondheids forum moet beperken...
Typ uw zoekopdracht in:
Antwoorden per scherm: Alleen berichten die alle ingevoerde woorden bevatten:
List Requests to vrouwengezondheid-request@obgyn.net
Last Updated Sun Nov 2 05:46:05 2008

home | medical professionals | women | industry | forums | international
e-mail | about us | advertising | our sponsors | contact us | disclaimer |

This information is provided for educational purposes only.
Please read the disclaimer. ©1996-2008, all rights reserved.
Do not reproduce without permission of MediSpecialty.com