search:

[ VrouwenGezondheid Forum ]

Re: doe ik nou te moeilijk of niet

From: anoniem (anonymous@obgyn.net)
Wed Oct 24 09:02:28 2007

hoi martine, dankjewel voor antwoord, tja, ik wou dat ik het zo nuchter kon bekijken.... heb gister koorts gekregen (niet hoger dan 38.0) heb wel de vk gebeld, die zei dat de kans heel klein was, en dat het met bloedonderzoek heel moeilijk te zien was of het om een resente besmetting zou gaan of dat het bijv. een paar maand gelden was, dus ze vond dat niet nodig. bovendien gaat verkoudheid en griep hier momenteel heel erg rond dus dat leek haar logischer. nou lees ik op internet dat je wel je bloed kan laten onderzoeken maar bij de ha kwam ik ook niet verder. blijft lastig ik weet dat de kans in mijn situatie heel klein is, maar toch..... iedereen om mij heen is verkouden dus zo gek is het niet dat ik wat meepik daarvan en wat verhoging krijg, ik hoop maar dat het daaraan ligt. kan nu toch blijkbaar niet zoveel meer doen. bedankt voor je reactie.

(voorgaande berichten waar het over ging staan hier niet onder omdat de reageer functie bij ons niet werkt ivm onze internetbeveiliging het scherm waarop je dan kan reageren wordt bij ons geblokked op de een of andere manier,)

geadviseerd onderzoek...
Google
OBGYN.net slechts forums endozone.org Web

gebruik wanneer onderzoek tot slechts het vrouwengezondheids forum moet beperken...
Typ uw zoekopdracht in:
Antwoorden per scherm: Alleen berichten die alle ingevoerde woorden bevatten:
List Requests to vrouwengezondheid-request@obgyn.net
Last Updated Sun Nov 2 05:45:52 2008

home | medical professionals | women | industry | forums | international
e-mail | about us | advertising | our sponsors | contact us | disclaimer |

This information is provided for educational purposes only.
Please read the disclaimer. ©1996-2008, all rights reserved.
Do not reproduce without permission of MediSpecialty.com