search:

[ VrouwenGezondheid Forum ]

doe ik te moeilijk of niet?

From: anoniem (anonymous@obgyn.net)
Tue Oct 23 01:52:52 2007

hoi,

tijdens mijn zwangerschappen ben ik best bang voor veel dingen. wil alles natuurlijk zo goed mogelijk doen. nou ga ik dus eigenlijk ook nooit uit eten tijdens een zwangerschap, vind dat risicovol. nu kwam ik er afgelopen weekend niet onderuit, toen het werd besproken door degene met wie wij gingen, wilden we nog niet zeggen dat ik zwanger was, en we zouden gaan steengrillen dus ach, ik dacht kan ik alles zelf goed doorbakken. nu mijn "probleem" ik durfde alsnog geen vlees te eten daar dus heb me beperkt tot de patatjes, maar nu begon ik bij thuiskomst te twijfelen want daar waar wij hadden gesteengrilled, deden ze dat niet vaker ze deden hoofdzakelijk kinderfeestjes daar (was in speelparadijs), nu bedacht ik me dus, wat nou als ze daar dus niet goed om gaan met de hygiene, en degene die het rauwe vlees op het bord heeft gedaan als die nou ook de patatjes in het schaaltje heeft gedaan en dus aan de patatjes heeft gezeten. kan dat kwaad??? tja, het kan idd denk ik, maar het laat me al een paar dagen niet los, voel me zo schuldig dat ik tocyh uit eten ben gegaan. wat denken jullie. is dit overdreven of toch realistisch?

groetjes van een onzekere zwangere.

geadviseerd onderzoek...
Google
OBGYN.net slechts forums endozone.org Web

gebruik wanneer onderzoek tot slechts het vrouwengezondheids forum moet beperken...
Typ uw zoekopdracht in:
Antwoorden per scherm: Alleen berichten die alle ingevoerde woorden bevatten:
List Requests to vrouwengezondheid-request@obgyn.net
Last Updated Sun Nov 2 05:45:52 2008

home | medical professionals | women | industry | forums | international
e-mail | about us | advertising | our sponsors | contact us | disclaimer |

This information is provided for educational purposes only.
Please read the disclaimer. ©1996-2008, all rights reserved.
Do not reproduce without permission of MediSpecialty.com