search:

[ VrouwenGezondheid Forum ]

bloed bij ontlasting bij endometriose: kan dat kwaad?

From: Ilse (anonymous@obgyn.net)
Fri Oct 19 05:22:59 2007

Hallo, Ik heb endometriose in een redelijk ernstige vorm, maar heb begin dit jaar van de gynaecoloog te horen gekregen dat het in principe geen kwaad kan maar mocht ik veel meer pijn krijgen dat dan een operatie mogelijk is. Operatie heeft verder toch geen zin, omdat de endometriose z'n gang blijft gaan en net zo hard terug kan komen. Duidelijk verhaal vind ik. Nu heb ik sinds kort de 2 dagen dat m'n menstruatie het hevigst is, ook een beetje (vers, rood) bloed bij m'n ontlasting (in diarree-vorm, maar da's niet nieuw tijdens m'n menstruatie). Dat is alleen die 2 dagen van m'n cyclus. Het lijkt me een logisch verhaal dat dat van m'n endometriose komt: darmklachten had ik al jaren tijdens de menstruatie. Mijn vraag is of dit kwaad kan en ik nu misschien toch geopereerd moet worden. Naast het bloedverlies heb ik geen hevige pijn en als ik me laat opereren hieraan heb ik de kans dat het toch weer terugkomt, toch? Alvast bedankt voor jullie reacties. Ik maak me toch wel een beetje bezorgd (mede door m'n naaste omgeving).

geadviseerd onderzoek...
Google
OBGYN.net slechts forums endozone.org Web

gebruik wanneer onderzoek tot slechts het vrouwengezondheids forum moet beperken...
Typ uw zoekopdracht in:
Antwoorden per scherm: Alleen berichten die alle ingevoerde woorden bevatten:
List Requests to vrouwengezondheid-request@obgyn.net
Last Updated Sun Nov 2 05:45:52 2008

home | medical professionals | women | industry | forums | international
e-mail | about us | advertising | our sponsors | contact us | disclaimer |

This information is provided for educational purposes only.
Please read the disclaimer. ©1996-2008, all rights reserved.
Do not reproduce without permission of MediSpecialty.com