search:

[ VrouwenGezondheid Forum ]

8 weken zwanger schimmelinfectie en bloedverlies!

From: Angelique (anonymous@obgyn.net)
Wed Oct 17 13:03:53 2007

Hallo,

Afgelopen vrijdag had ik 1 malig last van roze scheiding, zondagavond was dit ook 1malig. Maandagochtend weer 1 malig ik ben naar de dokter geweest en deze heeft me naar het ziejenhuis gestuurd voor een echo, dit was gisteren 16 oktober.

Het was allemaal in orde hartje klopte, en ik zat goed opschema, de gynaecoloog heeft een eendebek in mn vagina gedaan om te kijken en ook een of andere tang, hij vertelde me dat ik een schimmelinfectie had ik heb hier Gyno Daktarin voor gekregen 3 vaginaal "eitjes" 400mg. Deze heb ik gisterenavond ingebracht, vanmiddag had ik iets donkerdere roze afscheiding, dit was heeel licht rood, had niet echt een bloedkleur. Hij heeft mij wel verteld dat ik van het inwendig onderzoek weer wat roze slijm zou kunnen krijgen.

Ik vind dit toch weer eng, ondanks dat ik gisteren een goede echo had. Zou dit van de Gyno Daktarin kunnen komen, ik zie het nl niet in de gebruiksaanwijzing staan! Zou er iets mis zijn?!!

Mvg,

--
Angelique

geadviseerd onderzoek...
Google
OBGYN.net slechts forums endozone.org Web

gebruik wanneer onderzoek tot slechts het vrouwengezondheids forum moet beperken...
Typ uw zoekopdracht in:
Antwoorden per scherm: Alleen berichten die alle ingevoerde woorden bevatten:
List Requests to vrouwengezondheid-request@obgyn.net
Last Updated Sun Nov 2 05:45:52 2008

home | medical professionals | women | industry | forums | international
e-mail | about us | advertising | our sponsors | contact us | disclaimer |

This information is provided for educational purposes only.
Please read the disclaimer. ©1996-2008, all rights reserved.
Do not reproduce without permission of MediSpecialty.com