search:

[ VrouwenGezondheid Forum ]

Re: al 5 dagen bruin bloedverlies-vandaag ook rood...

From: MH (anonymous@obgyn.net)
Tue Sep 25 08:23:12 2007

wonder boven wonder.... een kloppend hartje. Wat een geruststelling! Nu kan ik weer even op adem komen Bedankt voor jullie steun

--
MH

At Mon, 24 Sep 2007, Yin wrote: > >Dat is balen...bij rood bloed gaat er altijd van binnen allerlei allarm >bellen rinkelen. Ik heb diverse miskramen gehad maar ook wel gehoord >dat het niet altijd mis is als er rood bloed is. > >Sterkte! >Yin > >At Sun, 23 Sep 2007, MH wrote: >> >>Bedankt voor jullie reacties. >> >>Nou, begon ik eindelijk weer een beetje moed te krijgen, vandaag heb ik >>ook rood bloed verloren en het vloeide ook een beetje. Het zet nog niet >>echt door, maar het komt me allemaal wel erg bekend voor. Ik kan >>inderdaad alleen maar afwachten tot dinsdag, maar zie het somber in. Ik >>zal nog laten weten hoe het dan gegaan is. >> >>-- >>MH >> >>At Fri, 21 Sep 2007, maan wrote: >>> >>>beste MH, >>> >>>ik weet precies hoe je je voelt. ik had in mijn laatste zwangerschap >>>van week 4 tm 10 bloedverlies, maar echt veel! ik had ook een miskraam >>>gehad, en daarna een zwangerschap die eindigde in de 22ste week..ik was >>>zo bang om deze zwangerschap ook te verliezen! het is helemaal goed >>>gegaan en mijn mooie dochter wordt straks alweer een jaar. >>> >>>over jouw situatie is niets te zeggen, maar het kan zeer zeker goed >>>gaan. je kunt een innestelingsbloeding hebben gehad, of er kan een >>>bloedvaatje zijn gesprongen, het hele bekkengebied is zo goed doorbloed >>>nu, dat er makkelijk een bloedvaatje aan de baarmoedermond kan zijn >>>gesprongen, bijvoorbeeld door persen bij harde ontlasting ofzo. of je >>>hebt 'zomaar' wat bloedverlies. ook de menstruatiepijn en de steken >>>kunnen een teken zijn van een groeiende zwangerschap! >>>dat je dinsdag pas een echo hebt is misschien ook wel goed, dan ben je >>>alweer wat verder en is de kans op een zichtbare hartslag groter, daar >>>kun je dan weer meer zekerheid uit putten. >>> >>>kortom, even afwachten dus...lekker rustig aan doen, goed voor jezelf >>>zorgen en moed houden hoor! >>> >>>grtjs >>>maan >>> >>>At Fri, 21 Sep 2007, MH wrote: >>>> >>>>Ik ben ondertussen 6 weken zwanger en verlies sinds maandag bruin bloed. >>>>Niet veel, alleen maar een beetje bij het afvegen. Gisteren ook wel een >>>>beetje gewoon zomaar, maar nog geen inlegkruisje vol. Ook heb ik >>>>regelmatig steken in mijn buik en een soort menstruatie achtige pijn. >>>>Ik heb in juni een miskraam gehad en maak me erg zorgen dat het nu weer >>>>mis is. Ik heb een afspraak voor een echo gemaakt, maar dat kan pas >>>>dinsdag op zijn vroegst. Ik ben nog wel erg misselijk en heb ook nog >>>>veel last van mijn borsten. Ik weet niet zo goed wat ik hiervan moet >>>>denken. Is het een teken dat het mis is of kan het ook nog goed gaan? >>

geadviseerd onderzoek...
Google
OBGYN.net slechts forums endozone.org Web

gebruik wanneer onderzoek tot slechts het vrouwengezondheids forum moet beperken...
Typ uw zoekopdracht in:
Antwoorden per scherm: Alleen berichten die alle ingevoerde woorden bevatten:
List Requests to vrouwengezondheid-request@obgyn.net
Last Updated Sun Nov 2 05:45:41 2008

home | medical professionals | women | industry | forums | international
e-mail | about us | advertising | our sponsors | contact us | disclaimer |

This information is provided for educational purposes only.
Please read the disclaimer. ©1996-2008, all rights reserved.
Do not reproduce without permission of MediSpecialty.com