search:

[ VrouwenGezondheid Forum ]

verkeerd geplaatst Mirena spiraaltje

From: jo (anonymous@obgyn.net)
Mon Sep 24 04:03:19 2007

Zo'n 1,5 jr geleden is er bij mij via de HA een Mirena geplaatst, dit deed vreselijk pijn (ging bijna 3 keer onderuit). Na 6 weken een controle echo van mijn baarmoeder, daar was ie niet zichtbaar,ik had hm verloren vlgs de HA. Ik had wat klachten en vind mijzelf te jong voor de overgang dus ik ging naar de Gyn. en die las dat over mijn "verdijning"en vroeg of het inbrengen pijn had gedaan(ja dus). Nou zei ze het zal mij niet verbazen als je geperforeerd bent. En ja hoor, op de Rö- foto zag ik mijn spiraaltje terug. Dus om een lang verhaal kort te maken. Afgelopen maandag werd ie onder alg. narcose laprascopisch verwijderd. De mirena had zich ingenesteld en verstopt, dus darmen even opzij . Enfin erg pijnlijk na ontwaken en moest een nacht aan de morfine pomp. Nu een week later veel last van darmkrampen en nog een beus gevoel in mijn buik.

Wat een lol hè door zo'n mirena. Ik ben trouwens gelijk gesteriliseerd(lag toch al op de tafel).

Dus.....mocht je spiraal ooit kwijt zijn, laat een röntgen foto maken!!! Mijn HA wist niet eens dat dat kon??!!!

geadviseerd onderzoek...
Google
OBGYN.net slechts forums endozone.org Web

gebruik wanneer onderzoek tot slechts het vrouwengezondheids forum moet beperken...
Typ uw zoekopdracht in:
Antwoorden per scherm: Alleen berichten die alle ingevoerde woorden bevatten:
List Requests to vrouwengezondheid-request@obgyn.net
Last Updated Thu Oct 2 05:45:26 2008

home | medical professionals | women | industry | forums | international
e-mail | about us | advertising | our sponsors | contact us | disclaimer |

This information is provided for educational purposes only.
Please read the disclaimer. ©1996-2008, all rights reserved.
Do not reproduce without permission of MediSpecialty.com