search:

[ VrouwenGezondheid Forum ]

Re: wanneer mag ik weer proberen zwanger te worden

From: Lynn (anonymous@obgyn.net)
Tue Aug 28 03:03:38 2007

Ik was na een keizersnede na 7 maanden weer zwanger (hield zelf de termijn van 6 maanden aan, gyn zei 3 maanden) en dat is helemaal goed gegaan.

--
Lynn

At Tue, 28 Aug 2007, Alexandra te R wrote: > >Na een vaginale bevalling is er eigenlijk geen lichamelijke reden waarom >je niet meteen weer zwanger zou mogen worden. Zodra je weer een cyclus >hebt zou het dus kunnen. Na een keizersnede wordt wel aangeraden om >minstens een half jaar te wachten(sommige artsen houden een jaar aan) >omdat er natuurlijk toch een wond in de baarmoeder zit die goed geheeld >moet zijn. > >Groetjes > >Alexandra > >At Mon, 27 Aug 2007, anonymous@obgyn.net wrote: >> >>Wanneer is het weer verantwoord om zwanger te worden na de bevalling? >>Dus na een normale bevalling? >> >>Mijn zus (we zijn een week na elkaar bevallen) wil eigenlijk hetzelfde >>weten,maar zij is met een keizersnede bevallen. Wanneer is het voor >>haar weer verantwoord? >> >>Want op het net lees je dat het na 3 maanden kan en ergens anders weer >>na anderhalf jaar. >> >>Groetjes Nanda > >-- >http://europe.obgyn.net/nederland/default.asp?page=/nederland/Forum/wieiswie >>#Alexandra >

geadviseerd onderzoek...
Google
OBGYN.net slechts forums endozone.org Web

gebruik wanneer onderzoek tot slechts het vrouwengezondheids forum moet beperken...
Typ uw zoekopdracht in:
Antwoorden per scherm: Alleen berichten die alle ingevoerde woorden bevatten:
List Requests to vrouwengezondheid-request@obgyn.net
Last Updated Wed Dec 2 05:58:49 2009

Women's Insurance Checklist from Auto Insurance Quote

home | medical professionals | women | industry | forums | international
e-mail | about us | advertising | our sponsors | contact us | disclaimer |

This information is provided for educational purposes only.
Please read the disclaimer. ©1996-2008, all rights reserved.
Do not reproduce without permission of MediSpecialty.com