search:

[ VrouwenGezondheid Forum ]

persona/ temp en ovulatie

From: Yin (anonymous@obgyn.net)
Tue Aug 28 01:38:48 2007

Goedemorgen allemaal,

Nog maar een keer een vraagje plaatsen; Ik gebruik nu persona in combinatie met het bijhouden van mijn temp en slijmobservaties. Vroeger deed ik alleen slijmobservaties maar daar kon ik niet echt wijs uit. Vandaag zit ik op dag 13 van mijn cyclus. Persona heeft gisteren en eergisteren zo´n rond tekentje aangeven...dus dat de eisprong binnen 48 uur zou moeten optreden. Mijn temp was vanochtend nog steeds laag. Ik temp aan het begin van de cyclus meestal rond 36,2 dat was het vanochtend ook. Maar er was vanochtend geen ei-tekentje meer op de persona. Op het staafje zelf was links een duidelijke streep en rechts een heeeeel vaag streepje...bijna niet te zien. Als mijn ei gisteren geweest zou zijn dan zou vandaag mijn temp toch omhoog moeten jumpen? Of is dat tekentje van gisteren van de persona vandaag nog geldig..?(omdat dat betekent dat er een ei binnen 48 uur komt)Maar dan is het wel gek dat dat rechtse streepje weer afneemt Beetje puzzeltje...

Groetjes! Yin

geadviseerd onderzoek...
Google
OBGYN.net slechts forums endozone.org Web

gebruik wanneer onderzoek tot slechts het vrouwengezondheids forum moet beperken...
Typ uw zoekopdracht in:
Antwoorden per scherm: Alleen berichten die alle ingevoerde woorden bevatten:
List Requests to vrouwengezondheid-request@obgyn.net
Last Updated Thu Oct 2 05:45:17 2008

home | medical professionals | women | industry | forums | international
e-mail | about us | advertising | our sponsors | contact us | disclaimer |

This information is provided for educational purposes only.
Please read the disclaimer. ©1996-2008, all rights reserved.
Do not reproduce without permission of MediSpecialty.com