search:

[ VrouwenGezondheid Forum ]

vulva irritatie

From: Willemina (anonymous@obgyn.net)
Thu Jul 26 04:41:49 2007

Sinds vorig jaar heb ik (het lijkt) toenemende mate last van geirriteerde vulva en/of vagina. Ik was al jarenlang niet met zeep, heb alleen katoenen ondergoed en hou er dus echt rekening mee. Ondanks dat lijkt het steeds vaker voor te komen. Het is een branderig geirriteerd gevoel. Eerst leek het vaak alleen maar droog, nu dus ook geirriteerd. Ik vind het heel vervelend omdat ik elke ochtend dus sta te bedenken of ik wel een broek aan kan doen of dat ik maar een rok aan moet doen en gedurende de dag blijf je het voelen. Nu het mooi weer is fiets ik meer en daar lijkt het ook erger van te worden. Ik heb daktarin creme geprobeerd, dat lijkt soms wel te helpen, ik gebruik het dan ook tot een paar dagen nadat de irritatie weg is, maar een week ofzo later begint het weer. Ik wil ook niet te vaak die creme gebruiken omdat ik bang ben dat ik resistent wordt ofzo. Het vervelende is dat het voor je seksleven ook niet echt bevorderlijk is als het al "geschuurd" aanvoelt daar onder. We willen ook graag een tweede, dat lukt ook al niet echt en daarbij heb ik elke maand vanaf dag 23 ā 26 van mijn cyclus tussentijds bloedverlies waardoor ik per saldo ook nog 1 1/2 ā 2 weken van mijn cyclus van 4 weken min of meer ongesteld ben. Afwijkingen zijn uitgesloten door de huisarts een paar maanden geleden. Er wordt gezegd dat er niets te doen is aan het tussentijdse bloedverlies en het ook geen invloed heeft op wel of niet zwanger worden. Maar al met al ben ik het toch ondertussen wel behoorlijk zat en wil ik graag weer gewone cycli zonder gezeur. Heeft iemand suggesties voor oplossingen?

geadviseerd onderzoek...
Google
OBGYN.net slechts forums endozone.org Web

gebruik wanneer onderzoek tot slechts het vrouwengezondheids forum moet beperken...
Typ uw zoekopdracht in:
Antwoorden per scherm: Alleen berichten die alle ingevoerde woorden bevatten:
List Requests to vrouwengezondheid-request@obgyn.net
Last Updated Mon Nov 2 06:01:44 2009

Women's Insurance Checklist from Auto Insurance Quote

home | medical professionals | women | industry | forums | international
e-mail | about us | advertising | our sponsors | contact us | disclaimer |

This information is provided for educational purposes only.
Please read the disclaimer. ©1996-2008, all rights reserved.
Do not reproduce without permission of MediSpecialty.com