search:

[ VrouwenGezondheid Forum ]

Re: Mirena plaatsen lukt niet?

From: Fanny (anonymous@obgyn.net)
Thu Jul 19 19:08:18 2007

Hallo Esther,

Wat ik zo lees ben je in het Diak... de uren uitlopende spreekuren, co-assistenten zonder dat je iets gevraagd wordt, in de behandelkamer maar wachten en wachten, arts is weg, etc. etc. een zeer vrouwonvriendelijk ziekenhuis is mijn ervaring. Mijn Mirena ging aan de wandel, dat is me nooit verteld (niet goed geplaatst, geen idee?). Helse pijnen gehad. Daar kwam ik een jaar later achter toen ik m'n dossier heb opgevraagd. Intussen had ik daar een mislukte operatie na maandenlang niet serieus te zijn genomen(lees Mirena, toen pil, ga maar naar een fysio voor je rugpijn) achter de rug. In de ok bleek mijn gyn op vakantie te zijn. Bij uit narcose kwam er een ass. aan m'n bed, gaat u maar naar huis als u naar het toilet kunt lopen.... fijn, met een infuuspaal en een maandverband vasthouden met je andere hand.... 3 dagen later hoorde ik van weer een andere gyn dat ik baarmoederhalskanker had, hij was de enige die toen direct actie heeft ondernomen en me acuut heeft doorverwezen naar het UMC.

Ik was bezig met een second opinion bij dr. v.d. Slikke, ja dat was te laat..

Als je in dit zkh bent, wegwezen zou ik zeggen, het UMC vond ik een verademing na alle nare ervaringen.

Sterkte en groet,

--
Fanny

At Thu, 19 Jul 2007, Esther wrote: > >At Sun, 24 Jun 2007, Hans van der Slikke wrote: >>> >>Woon je in de buurt van Amsterdam? Dan zou ik het best willen >>proberen... > >Ik woon in Utrecht, en daar zijn ook meerdere gynaecologen. Toen ik >tijdens mijn zwangerschapsvergiftiging een maand in het ziekenhuis lag, >heb ik ze allemaal wel een keer aan mijn bed gehad. Ook niet echt >prettig iedere dag weer een andere (in totaal 8)arts bij je bed, maar >dat is weer een ander onderwerp. >Bij de volgende poging tref ik misschien iemand anders. Is maar net wie >er dienst en plek heeft op het moment dat ik ongesteld ben en de >plaatsing kan gebeuren. Ik zal het in ieder geval niet meer door >dezelfde laten proberen. En niet omdat dat geen bekwame arts zou zijn. >Ik weet ook niet of het meespeelde dat het spreekuur gigantisch was >uitgelopen. Daardoor was er na de poging duidelijk ook geen tijd om het >door te spreken, want dat ging allemaal wat gehaast. Ik moest gewoon >maar weer bellen als ik weer ongesteld was. De assistente liep ons nog >na toen we al bijna bij de uitgang waren om te zeggen dat ik dan bij het >allereerste begin van de menstruatie meteen moest bellen en een afspraak >binnen twee dagen moest eisen. Maar als ik weer naar dezelfde ga, dan >zal ik toch angstiger zijn waardoor het ook weer moeilijker gaat >waarschijnlijk. > >Inmiddels al weer ongesteld geweest, maar ik heb het nog niet >aangedurfd. >Misschien doe ik het wel niet meer en houden we het toch maar op >condooms. >Al geeft dat wel een soort remming uit angst dat het toch een keer "mis" >gaat. >We zijn er nog niet uit of we nog een tweede willen. Ik weet niet of ik >het nog een keer aandurf na de vorige zwangerschap die eindigde met een >maand in het ziekenhuis. Daarbij ben ik nu 37, dus leeftijd gaat ook >parten spelen. Als ik maar lang genoeg twijfel hoef ik er niet meer >over na te denken:-( Ik voel ook wel een soort druk om een beslissing te >nemen en daardoor kan ik juist geen beslissing nemen. Maar goed, dat is >weer een ander onderwerp. > >Francis

geadviseerd onderzoek...
Google
OBGYN.net slechts forums endozone.org Web

gebruik wanneer onderzoek tot slechts het vrouwengezondheids forum moet beperken...
Typ uw zoekopdracht in:
Antwoorden per scherm: Alleen berichten die alle ingevoerde woorden bevatten:
List Requests to vrouwengezondheid-request@obgyn.net
Last Updated Tue Mar 2 05:59:15 2010

Women's Insurance Checklist from Auto Insurance Quote

home | medical professionals | women | industry | forums | international
e-mail | about us | advertising | our sponsors | contact us | disclaimer |

This information is provided for educational purposes only.
Please read the disclaimer. ©1996-2008, all rights reserved.
Do not reproduce without permission of MediSpecialty.com