search:

[ VrouwenGezondheid Forum ]

pijnlijke harde buiken met 22 weken

From: Dilara (anonymous@obgyn.net)
Sat Jun 30 02:42:08 2007

Sinds dondermiddag heb ik zeer frequent pijnlijke harde buiken. Harde buiken heb ik al sinds 16 weken maar ze waren niet zo pijnlijk en frequent. Ik heb gisteren het ziekenhuis gebeld, ik mocht meteen langskomen. Op de monitor kwamen de harde buiken om de 2,5/3 minuten. Er was geen ontsluiting maar de cervix was iets verdund (2,8 cm i.p.v 3-4 cm). Er is geen blaasontsteking, kindje beweegt goed, placenta en vruchtwater zijn ook in orde. De pijn en de harde buiken kunnen toch los van elkaar staan? Als de baarmoeder zich zo vaak samentrekt kan dat toch pijnen veroorzaken zonder meteen aan het slechtste te denken?

Geen van de arsten kon mij gerust of ongerust stellen. Ik ben opgenomen met strikte bedrust en krijg nu zware pijnstillers om de baarmoeder weer rustig te krijgen. Verder staan ze geheel machteloos. De opname heeft mij eigenlijk meer ongerust gemaakt.Ik kwam eigenlijk naar het ziekenhuis om te horen dat alles goed was.

Kan dit allemaal veroorzaakt worden doordat de laatste weken toch wel zwaar waren: een bruiloft en daarna een weekje autovakantie? Het kan toch gewoon weer zo overgaan? Als het helpt wil ik wel 18 weken in bed blijven liggen. Dit kindje is zo vreselijk gewenst, we zijn zo gelukkig, we leven al 18 weken in een roesje.

Ik ben eigenlijk op zoek naar gerustelling, gewoon zeggen dat het allemaal goed komt. Dat het allemaal met een paar dagen over zal gaan, dat veel vrouwen hier last van hebben. Hier krijg ik dat niet te horen.

geadviseerd onderzoek...
Google
OBGYN.net slechts forums endozone.org Web

gebruik wanneer onderzoek tot slechts het vrouwengezondheids forum moet beperken...
Typ uw zoekopdracht in:
Antwoorden per scherm: Alleen berichten die alle ingevoerde woorden bevatten:
List Requests to vrouwengezondheid-request@obgyn.net
Last Updated Thu Oct 2 05:44:55 2008

home | medical professionals | women | industry | forums | international
e-mail | about us | advertising | our sponsors | contact us | disclaimer |

This information is provided for educational purposes only.
Please read the disclaimer. ©1996-2008, all rights reserved.
Do not reproduce without permission of MediSpecialty.com