search:

[ VrouwenGezondheid Forum ]

ontsteking kleine bekken / PID

From: sandra (anonymous@obgyn.net)
Wed May 30 17:40:38 2007

Hallo,

Vandaag is bij mij een ontsteking van de kleine bekken vastgesteld door de huisarts, waarschijnlijk problemen aan mijn rechter eierstok/eileider. Ik ben vorige week bij de huisartsenpost geweest omdat ik de symptomen van blaasontsteking had. Dit werd ook aangetond via urine onderzoek, daarvoor antibiotica gekregen maar de klachten bleven. Vandaag op nieuw urine laten controleren en die was schoon en uit inwendig onderzoek bleek dat de rechterkant pijnlijk was. Nu voor 14 dagen antibiotica pillen meegekregen. Naar aanleiding van het bovenstaande heb ik nog wat vragen: Moet er geen laboratorium onderzoek plaatsvinden ? Moet ik nog terugkomen op na-controle, of na 2 dagen medicijnen innemen (had ik op medici-info gevonden? Huisarts heeft niets gezegd over een vervolgafspraak (??) Wat zijn andere oorzaken dan SOA ? Hoe lang kun je hiermee rondlopen voordat je echt klachten krijgt, misschien heb ik wel 1 jaar ongemerkt met een soa rondgelopen, ik heb af en toe wel buikpijn gehad en een branderig gevoel en zo Ben ik nu onvruchtbaar aan 1 zijde?

Veel groetjes, Sandra

geadviseerd onderzoek...
Google
OBGYN.net slechts forums endozone.org Web

gebruik wanneer onderzoek tot slechts het vrouwengezondheids forum moet beperken...
Typ uw zoekopdracht in:
Antwoorden per scherm: Alleen berichten die alle ingevoerde woorden bevatten:
List Requests to vrouwengezondheid-request@obgyn.net
Last Updated Mon Nov 2 06:01:20 2009

Women's Insurance Checklist from Auto Insurance Quote

home | medical professionals | women | industry | forums | international
e-mail | about us | advertising | our sponsors | contact us | disclaimer |

This information is provided for educational purposes only.
Please read the disclaimer. ©1996-2008, all rights reserved.
Do not reproduce without permission of MediSpecialty.com