search:

[ VrouwenGezondheid Forum ]

Verlies veel bloedstolsel na de menstruatie

From: Sandra (anonymous@obgyn.net)
Tue May 29 15:38:51 2007

Hallo,

Op 16-17 maart dit jaar is helaas mijn zwangerschap afgebroken, dit is uiteindelijk gebeurd op de ok waar de zwangerschap "handmatig" is verwijderd doordat ik nogal veel bloed ben verloren. De eerstvolgende menstruatie kwam op 16-04 cyclus 30 dagen. (Normaliter exact 28 dagen). Menstruatie verliep normaal. De 2e menstruatie kwam zoals gehoopt na 28 dagen maandag(14-05), deze duurde ca 2,5 dag en hield abrupt op. Zaterdag 19-05 verloor ik opeens een plasje helderrood bloed (1 malig) verder niets. Maandag 21-5 nogmaals een plasje bloed (1 malig) Laat op de avond op het toilet zoveel bloedstolsels verloren....het had meer weg van een trosje druiven zoveel en bij de stolsels helderrood bloed, daarna geen spoor meer te bekennen van bloed. Woensdag 23-05 beetje stolsels+bloed verloren, donderdag, vrijdag en zaterdag grote hoeveelheden hele grote stolsels met bloed, vanaf vrijdag ook met pijn in de liezen,onderbuik,onderrug en misselijk. De Pinksterdagen heb ik geen verlies meer gehad. Omdat ik geen idee heb wat er aan de hand is, erg bang ben heb ik gebeld met mijn gyneacoloog donderdag 24-5. Hij vertelde me dat dit nog te maken had met de zwangerschapsafbreking en dit een "menstruatie" is, voor dit soort klachten hoefde ik geen afspraak te maken. Nu vandaag al meer dan 2 weken verder nemen de pijnklachten toe en verlies nog steeds bloedstolsels+bloed. Het gekke is dat dit bloedverlies niet constant is zoals een menstruatie, alleen bij het verliezen van de stolsels, dit bloed ziet er helderder uit. Vanaf de periode rond de eisprong (30 april) heb ik continue een vreemd gevoel in de onderbuik alsof er "stroom" op staat, dacht eerst dat ik zwanger was. Ik heb een zwangerschapstest gedaan, ben niet zwanger. Ik heb geen idee wat er aan de hand is maar vind het doodeng... heb ik een miskraam gehad?? Kan het een buitenbaarmoederlijke zw.schap zijn? Of zijn dit soort klachten inderdaad normaal in mijn situatie? Hoelang mag dit duren? De stolsels zien er glad uit, varieren in grootte, van knikker tot stuiterbal.

Ik hoop dat iemand me gerust kan stellen. Alvast bedankt. Sandra.

geadviseerd onderzoek...
Google
OBGYN.net slechts forums endozone.org Web

gebruik wanneer onderzoek tot slechts het vrouwengezondheids forum moet beperken...
Typ uw zoekopdracht in:
Antwoorden per scherm: Alleen berichten die alle ingevoerde woorden bevatten:
List Requests to vrouwengezondheid-request@obgyn.net
Last Updated Mon Nov 2 06:01:20 2009

Women's Insurance Checklist from Auto Insurance Quote

home | medical professionals | women | industry | forums | international
e-mail | about us | advertising | our sponsors | contact us | disclaimer |

This information is provided for educational purposes only.
Please read the disclaimer. ©1996-2008, all rights reserved.
Do not reproduce without permission of MediSpecialty.com