search:

[ VrouwenGezondheid Forum ]

Re: Wie wil meewerken aan een 3D echo cursus in het VUmc te Amsterdam?(herhaling bericht)

From: Wendy (anonymous@obgyn.net)
Fri May 25 11:49:37 2007

Hallo,

Ik zou evt op vrijdag kunnen, de andere dagen niet. Dan ben ik in mijn 25e week. Laat maar even weten of jullie daar iets mee kunnen.

--
Wendy

At Mon, 21 May 2007, Hans van der Slikke wrote: > >Eind mei wordt in het VUmc te Amsterdam weer een internationale cursus >gegeven in het gebruik van 3D echoscopie voor artsen. >> >Hiervoor wil ik de zwangeren onder jullie graag uitnodigen als "model". >Onze voorkeur gaat uit naar vrouwen die eind mei meer dan 12 weken >zwanger zijn. Het houdt in dat je gedurende omstreeks 30-60 minuten een >uitwendige echo (3D) krijgt. Je krijgt een DVD met wat beelden van je >kindje mee. >> >Als je dan minder ver dan 12 weken bent heeft het weinig zin je op te >geven. >> >De data en tijden zijn: donderdag 31 mei 15.00-17.00 uur, vrijdag 1 juni >van 16.00-18.00 uur en zaterdag 2 juni van 9.00 tot 13.00 >> >Graag per email (zie boven) bij mij opgeven: 1. Naam en >(mobiel)telefoonnummer en emailadres 2. Hoeveel weken ben je zwanger op >1 juni? 3. Welke van bovengenoemde tijden kan je wel en wanneer per se >niet. > >> >Ik neem dan spoedig contact met je op. Bij voorbaat dank! > >-- >Dr J.W. van der Slikke, gynaecoloog >VU medisch centrum, Amsterdam. >http://europe.obgyn.net/nederland/default.asp?page=/nederland/Forum/wieiswie#Hans >

geadviseerd onderzoek...
Google
OBGYN.net slechts forums endozone.org Web

gebruik wanneer onderzoek tot slechts het vrouwengezondheids forum moet beperken...
Typ uw zoekopdracht in:
Antwoorden per scherm: Alleen berichten die alle ingevoerde woorden bevatten:
List Requests to vrouwengezondheid-request@obgyn.net
Last Updated Wed Dec 2 05:58:18 2009

Women's Insurance Checklist from Auto Insurance Quote

home | medical professionals | women | industry | forums | international
e-mail | about us | advertising | our sponsors | contact us | disclaimer |

This information is provided for educational purposes only.
Please read the disclaimer. ©1996-2008, all rights reserved.
Do not reproduce without permission of MediSpecialty.com