search:

[ VrouwenGezondheid Forum ]

oh wat spannend

From: M. (anonymous@obgyn.net)
Mon Apr 30 04:43:38 2007

Hoi forum, moest dit even kwijt. Vind het zo spannend! Eerste kuur Clomid gehad, een goede eisprong aangetoond met 35 waarde progesteron en nu al drie dagen overtijd... Spannend. De zwangerschapstest afgelopen vrijdag was negatief. Maar vanochtend (maandag) was er een heel vaag lijntje te zien, die donkerder werd na even gelegen te hebben. Omdat mijn temperatuur hoog blijft (37,2) dacht ik, ik waag er een ovulatietest aan. (ik heb weleens gelezen dat deze ook uitslaat bij prille zwangerschap). En ja hoor hij kleurde net zo als in de dagen rondom mijn eisprong. Zou het dan toch? Zaterdag alleen heel iets bruin slijm gehad en verder geen sporen van ongesteldheid. Mijn borsten zijn gevoelig en ik heb een zwaar gevoel in mijn buik. En natuurlijk de mooie hoge temperatuurcurve. Klinkt bijna te mooi om waar te zijn. Ik moest dit even kwijt. Ik vind het zo spannend. Ik hoop dat ik over een week positief nieuws bevestigd heb!

--
M.

geadviseerd onderzoek...
Google
OBGYN.net slechts forums endozone.org Web

gebruik wanneer onderzoek tot slechts het vrouwengezondheids forum moet beperken...
Typ uw zoekopdracht in:
Antwoorden per scherm: Alleen berichten die alle ingevoerde woorden bevatten:
List Requests to vrouwengezondheid-request@obgyn.net
Last Updated Thu Oct 2 05:44:29 2008

home | medical professionals | women | industry | forums | international
e-mail | about us | advertising | our sponsors | contact us | disclaimer |

This information is provided for educational purposes only.
Please read the disclaimer. ©1996-2008, all rights reserved.
Do not reproduce without permission of MediSpecialty.com