search:

[ VrouwenGezondheid Forum ]

Re: lichte bloedingen en koortsig in de 6e week

From: maan (anonymous@obgyn.net)
Fri Apr 27 07:52:55 2007

hoi,

ik persoonlijk zou het wel doen. een huisarts kan misschien niet zoveel doen, maar het is altijd fijn om voor de zekerheid het er even over te hebben. misschien kun je met hem of haar ook afspreken dat je bijvoorbeeld over een week een echo laat doen, om te kijken of alles goed gaat, als je je zorgen maakt. lichte bloedingen hoeven overigens niks te betekenen en komen vaak voor.

als je echt koorts hebt, kun je het beste paracetamol nemen om die omlaag te krijgen. hoge koorts in de vroege zwangerschap kan namelijk gevaarlijk zijn.

sterkte ermee!

--
maan

At Fri, 27 Apr 2007, anonymous@obgyn.net wrote: > >Ik ben ongerust over de lichte bloedingen die ik sinds 3 dagen heb, het >begon wat rozig, werd toen bruiniger en is nu gaan "spotten". Af en toe >heb ik lichte (menstruatie)krampen. >Ook heb ik de afgelopen 2 nachten niet goed kunnen slapen door hevig >transpireren en rillingen. >Ik ben nu bijna 6 weken zwanger. >Moet ik de huisarts inschakelen?

geadviseerd onderzoek...
Google
OBGYN.net slechts forums endozone.org Web

gebruik wanneer onderzoek tot slechts het vrouwengezondheids forum moet beperken...
Typ uw zoekopdracht in:
Antwoorden per scherm: Alleen berichten die alle ingevoerde woorden bevatten:
List Requests to vrouwengezondheid-request@obgyn.net
Last Updated Mon Nov 2 06:01:00 2009

Women's Insurance Checklist from Auto Insurance Quote

home | medical professionals | women | industry | forums | international
e-mail | about us | advertising | our sponsors | contact us | disclaimer |

This information is provided for educational purposes only.
Please read the disclaimer. ©1996-2008, all rights reserved.
Do not reproduce without permission of MediSpecialty.com