search:

[ VrouwenGezondheid Forum ]

Re: Hoe verder?

From: Petuut (anonymous@obgyn.net)
Tue Apr 24 06:33:56 2007

Hoi San,

Als je een cyclus van 26 dagen hebt, KAN het best zo zijn dat jij je eisprong du vroeger hebt dan de standaard dag 14 die je vaak hoort. Als ie keurig 14 dagen voor je ongesteldheid komt, is je eisprong dus al op dag 12 geweest en ziet de gyn inderdaad geen rijpende eicel.

Mocht er uit het bloedprikken iets niet (helemaal) blijken te kloppen, dan is er een heel arsenaal wat uit de kast getrokken kan worden. Zo hebben ze mij destijds goed geholpen met clomid. Ik had geen goede eisprong van mezelf en door de clomid dus wel. En daarmee dus zo'n beetje dezelfde zwangerschapskans als ieder ander.. 15% per maand ongeveer dacht ik als je rond de 30 jaar bent.

Succes!

--
Petuut

At Tue, 24 Apr 2007, san wrote: > >We zijn 15 maanden bezig om zwanger te worden. Ik ben 32. Vanmorgen >had ik een samenlevingstest laten doen.De slijm was troebel, maar de gyn >maakte zich meer zorgen of de ovulatie plaats vond. Ik heb al een keer >bloed laten prikken en eerst na het overleg, zei men dat het in orde >was. Vanmorgen heb ik ook een echo test laten doen en de gyn kon geen >eicel dat het aan het rijpen was ontdekken.(Mijn cyclus is gemiddeld 26 >dagen en vandaag was dag 13) >Ik moet 1 week voor mijn menstruatie weer bloed laten prikken en nog een >keer de 3e dag nadat ik ongesteld word. >Hoe verder als er iets mis is met mijn ovulatie? Hoe groot heb ik nog >kans op uberhaupt een zwangerschap?? >Alvast bedankt.

geadviseerd onderzoek...
Google
OBGYN.net slechts forums endozone.org Web

gebruik wanneer onderzoek tot slechts het vrouwengezondheids forum moet beperken...
Typ uw zoekopdracht in:
Antwoorden per scherm: Alleen berichten die alle ingevoerde woorden bevatten:
List Requests to vrouwengezondheid-request@obgyn.net
Last Updated Mon Nov 2 06:00:59 2009

Women's Insurance Checklist from Auto Insurance Quote

home | medical professionals | women | industry | forums | international
e-mail | about us | advertising | our sponsors | contact us | disclaimer |

This information is provided for educational purposes only.
Please read the disclaimer. ©1996-2008, all rights reserved.
Do not reproduce without permission of MediSpecialty.com