search:

[ VrouwenGezondheid Forum ]

Volledig in de war

From: Rolie (anonymous@obgyn.net)
Wed Mar 28 01:58:31 2007

Hallo,

Ik ben 31 jaar en vorig jaar is bij mij PCOS vastgesteld. Wij zijn inmiddels 1,5 jaar bezig om een kind te krijgen. Op de echo is duidelijk de kralenkrans te zien, echter de hormoonwaardes in mijn bloed zijn goed. Vanaf eind vorig jaar heb ik elke maand gemenstrueerd. Er zat gemiddeld 31 dagen tussen de menstruaties in. Vorige maand was ik 1,5 week overtijd toen ik opeens toch een heel heftige bloeding kreeg. Ik zag tijdens het plassen een langwerpig soort van zakje met allemaal nerfjes erin. Volgens mijn HA was het nog te vroeg voor een miskraam maar ik heb zelf het gevoel dat het wel het geval was. Zou dit kunnen? Nu zou ik in theorie weer in mijn vruchtbare periode moeten zitten. Mijn cervix-slijm was vanaf afgelopen maandag draderig en helder. Gisteren kreeg ik steken aan mijn linker eierstok en ik heb een beetje een zeurderig gevoel onder in mijn buik. Verder heb ik sinds gisteren last van een klein beetje licht rose/bruinig bloedverlies en nog steeds dat zeurderige gevoel in mijn onderbuik. Kan dit een ovulatiebloeding zijn? Ik ben ook moe. Ik heb zondag gemeenschap gehad met mijn man. Ik weet het allemaal echt niet meer. Mijn borsten voelen ook gespannen aan alsof ik met een cup d rondloop. Wie kan mij advies geven? Kan je een eventuele bevruchting voelen?

Groetjes Rolie

geadviseerd onderzoek...
Google
OBGYN.net slechts forums endozone.org Web

gebruik wanneer onderzoek tot slechts het vrouwengezondheids forum moet beperken...
Typ uw zoekopdracht in:
Antwoorden per scherm: Alleen berichten die alle ingevoerde woorden bevatten:
List Requests to vrouwengezondheid-request@obgyn.net
Last Updated Thu Oct 2 05:44:18 2008

home | medical professionals | women | industry | forums | international
e-mail | about us | advertising | our sponsors | contact us | disclaimer |

This information is provided for educational purposes only.
Please read the disclaimer. ©1996-2008, all rights reserved.
Do not reproduce without permission of MediSpecialty.com