search:

[ VrouwenGezondheid Forum ]

Re: besluit genomen

From: Dema (anonymous@obgyn.net)
Thu Mar 15 07:43:27 2007

Hoi Linda,

Een dapper besluit. Ik wens je heel veel sterkte met de ingreep en de herstelperiode.

--
Dema

At Thu, 15 Mar 2007, Linnepin wrote: > >Na alle berichten van de afelopen tijd (jaren :-( ) wil ik jullie toch >even laten weten dat het besluit genomen is: binnenkort wordt (vaginaal) >mijn baarmoeder verwijderd en krijg ik daarnaast voor- en >achterwandplastiek. > >Na tijden lang (sinds juni 2005) tobben met dagelijks bloedverlies, >uitproberen van medicijnen, mirena, endometriumablatie ed. is het >klaar. De kogel is door de kerk. Pffff... Zie er als een berg >tegenop, vooral de herstelperiode nog niet eens zozeer lichamelijk, maar >meer voor mijn gezin; het geregel en de nodige impact die het zal hebben >op de jongens. Vooral de oudste (vier jr) - die heeft tijdens mijn >tweede zwangerschap al zo lang bij opa en oma moeten logeren omdat ik zo >lang opgenomen was - zal dit erg moeilijk worden. >Maar ik ben wel blij dat het besluit genomen is. Hopelijk zit hier over >een maand of twee, drie een ander mens :-) > >Groet, Linda

geadviseerd onderzoek...
Google
OBGYN.net slechts forums endozone.org Web

gebruik wanneer onderzoek tot slechts het vrouwengezondheids forum moet beperken...
Typ uw zoekopdracht in:
Antwoorden per scherm: Alleen berichten die alle ingevoerde woorden bevatten:
List Requests to vrouwengezondheid-request@obgyn.net
Last Updated Tue Dec 2 05:43:40 2008

home | medical professionals | women | industry | forums | international
e-mail | about us | advertising | our sponsors | contact us | disclaimer |

This information is provided for educational purposes only.
Please read the disclaimer. ©1996-2008, all rights reserved.
Do not reproduce without permission of MediSpecialty.com