search:

[ VrouwenGezondheid Forum ]

Re: Snelle bevallingen

From: Danielle (anonymous@obgyn.net)
Wed Feb 28 09:10:13 2007

Els,

Men zegt in het algemeen wel dat de 2e sneller komt. Zelf heb ik ervaren dat het bij de 2e langer duurde. Dit omdat bij de 2e de weeën in het begin niets deden pas na een paar uur kreeg ik echte weeën. Maar denk dat je zelf heel goed aanvoelt wanneer de weeën echt worden en dan snel naar het ziekenhuis. Verder zou ik zorgen dat je koffer/tas klaar staat zodat je gelijk kunt gaan.

Succes en laat je nog wat weten als je bevallen bent over hoe het gegaan is. Gr danielle

-----Oorspronkelijk bericht----- Van: anonymous@obgyn.net [mailto:anonymous@obgyn.net Namens Els Verzonden: woensdag 28 februari 2007 11:33 Aan: Multiple recipients of list VROUWENGEZONDHEID Onderwerp: Snelle bevallingen

De bevalling van mijn eerste kindje ging vrij snel - binnen 4 uur was hij geboren. Nu zegt de verloskundige dat ik een grote(re) kans heb op een snelle bevalling. Ik ben ruim 38 weken zwanger van de tweede en zal in het ziekenhuis moeten bevallen (ik krijg i.v.m. hoge concentratie streptokokken B een infuus met antibiotica tijdens de bevalling). Nu wil ik graag weten of inderdaad de kans groter is dat ik een snelle bevalling krijg, omdat ik zodra de weeën beginnen zo snel mogelijk in het ziekenhuis moet zijn en me zo goed mogelijk wil voorbereiden. Alvast dank!

geadviseerd onderzoek...
Google
OBGYN.net slechts forums endozone.org Web

gebruik wanneer onderzoek tot slechts het vrouwengezondheids forum moet beperken...
Typ uw zoekopdracht in:
Antwoorden per scherm: Alleen berichten die alle ingevoerde woorden bevatten:
List Requests to vrouwengezondheid-request@obgyn.net
Last Updated Thu Oct 2 05:43:59 2008

home | medical professionals | women | industry | forums | international
e-mail | about us | advertising | our sponsors | contact us | disclaimer |

This information is provided for educational purposes only.
Please read the disclaimer. ©1996-2008, all rights reserved.
Do not reproduce without permission of MediSpecialty.com