search:

[ VrouwenGezondheid Forum ]

Re: vrijfrequentie

From: elselien (anonymous@obgyn.net)
Wed Jan 31 15:29:48 2007

Hoi,

ik werd ook zwanger op mijn 40-ste jaar na 3 jaar proberen en 3 miskramen. Ik had daarvoor ruime ervaring met de temperatuur-methode als anti-conceptie dus en had bovendien altijd een kwakje slijm in mijn slipje tijdens de ovulatie. Ik heb ook ovulatie-testen gebruikt omdat ik het toch handiger vond om alleen te vrijen indien nodig. Ik ben zwanger geworden tijdens een abnormale cyclus, de ovulatie was op dag 19.

--
Elselien

At Sun, 28 Jan 2007, Stephanie wrote: > >Hallo, > >Ik heb na mijn miskraam vorig jaar vanaf dat de menstruatie weer normaal >en regelmatig was, mijn temperatuur bijgehouden waaruit bleek dat ik >elke cyclus rond dag 16 ovuleerde. Dit heb ik een half jaar volgehouden >want ik was uiteindelijk alleen maar bezig met temperatuur, ovulatie en >timing van het vrijen. Dat was voor ons allebei niet leuk meer dus we >zijn er maar gewoon mee gestopt. We hadden alleen nog maar gemeenschap >als wij daar zin in hadden en niet omdat het 'moest'. Ik ben, op mijn >41ste, spontaan twee maanden na het laten varen van de focus zwanger >geworden. Inmiddels 21 weken zwanger! >Ik hoop dat dit je een beetje een hart onder de riem steekt, ik had zelf >in ieder geval nooit meer gedacht dat ik op deze leeftijd nog zwanger >zou worden. > >Succes! > >At Sun, 28 Jan 2007, Cilantro wrote: >> >>Inmiddels zitten we in ronde 10 na mijn miskraam en was ik een jaar >>geleden zwanger(in het begin paar maanden niet geprobeerd) >> >>We hebben 'het zwanger worden' maar eens onder de loep genomen, doen we >>wat fout en zo ja, wat? >> >>En ik vind dat we veel te weinig vrijen, maar het lukt vriend niet om om >>de dag klaar te komen. >> >>Ik heb een regelmatige cyclus, varieert hoogstends met 1 of 2 dagen. 1 >>cyclus getemperatuurd en daar lijkt duidelijke eisprong uit(maar exacte >>dag weet ik niet-want vind slijm moeilijk te interpreteren). Inmiddels >>met ovulatietesten aan de slag (die van romed laten geen duidelijk beeld >>zien, clear blue in het verleden wel, dus volgende maanden daar maar mee >>aan de slag, wel duur geintje) >> >>Maar hoevaak 'moeten' we nu vrijen om een redelijke kans te hebben? Ik >>weet: liefst om de dag, rond eisprong iedere dag en zeker geen 10 dagen >>niks. Maar het lukt gewoonweg niet. (vrijen wel, klaarkomen niet) >> >>Maken we ook nog wel kans als we 2 keer rond de eisprong vrijen, of is >>de kwaliteit sowieso dan niet goed meer (want bv te lange onthouding?) >> >>Kan iemand advies geven of desnoods hart onder de riem? >> >>Groet, Cilantro

geadviseerd onderzoek...
Google
OBGYN.net slechts forums endozone.org Web

gebruik wanneer onderzoek tot slechts het vrouwengezondheids forum moet beperken...
Typ uw zoekopdracht in:
Antwoorden per scherm: Alleen berichten die alle ingevoerde woorden bevatten:
List Requests to vrouwengezondheid-request@obgyn.net
Last Updated Mon Nov 2 06:00:14 2009

Women's Insurance Checklist from Auto Insurance Quote

home | medical professionals | women | industry | forums | international
e-mail | about us | advertising | our sponsors | contact us | disclaimer |

This information is provided for educational purposes only.
Please read the disclaimer. ©1996-2008, all rights reserved.
Do not reproduce without permission of MediSpecialty.com