search:

[ VrouwenGezondheid Forum ]

Re: steken bij opstaan

From: danielle (anonymous@obgyn.net)
Wed Jan 31 12:52:10 2007

Willemijn,

Als eerste gefeliciteerd met je zwangerschap. Je steken lijken mij op bandenpijn. Heb dit bij beide zwangerschappen al vroeg gehad. Het advies wat ik toen kreeg ( en bij mij hielp) was voor je opstaat even nadenken en rustig en goed omhoog komen. Dat wil dus zeggen met 2 voeten op de grond naast elkaar en afzetten met je armen en rustig omhoog komen.

Succes Danielle

-----Oorspronkelijk bericht----- Van: anonymous@obgyn.net [mailto:anonymous@obgyn.net Namens Willemijn Verzonden: woensdag 31 januari 2007 15:08 Aan: Multiple recipients of list VROUWENGEZONDHEID Onderwerp: steken bij opstaan

ik ben nu bijna 6 weken zwanger dus heel pril nog. Heb inmiddels 2 miskramen achter de rug (tussen de miskramen gelukkig een gezonde dochter gekregen). Maar ik merk dus nu dat als ik opsta af en toe even een steek krijg in mijn onderbuik. En ook heb ik meer last van het feit dat als ik te snel opsta even van die 'wegtrekkers' heb. vooral die steken gaan mij zorgen baren. Omdat ik mij niet meer kan herinneren of ik ze ook bij de zwangerschap van mijn dochter heb gehad zou ik willen vragen of mensen die wat verder in hun zwangerschap zijn dit ook herkennen: hebben jullie dit ook al (af en toe dus) vroeg in jullie zwangerschap gehad. het voelt dus zeg maar als een spierverkrampinkje...

alvast heel erg bedankt voor het delen van jullie ervaringen! Willemijn

geadviseerd onderzoek...
Google
OBGYN.net slechts forums endozone.org Web

gebruik wanneer onderzoek tot slechts het vrouwengezondheids forum moet beperken...
Typ uw zoekopdracht in:
Antwoorden per scherm: Alleen berichten die alle ingevoerde woorden bevatten:
List Requests to vrouwengezondheid-request@obgyn.net
Last Updated Thu Oct 2 05:43:40 2008

home | medical professionals | women | industry | forums | international
e-mail | about us | advertising | our sponsors | contact us | disclaimer |

This information is provided for educational purposes only.
Please read the disclaimer. ©1996-2008, all rights reserved.
Do not reproduce without permission of MediSpecialty.com