search:

[ VrouwenGezondheid Forum ]

Als zwanger worden na levenloos geboren zoontje niet meer lukt.

From: Jacqueline (anonymous@obgyn.net)
Tue Jan 30 06:17:31 2007

Ik ben jacqueline en ben op 17-11-2004 bevallen van ons levenloos kindje. De eerste menstruatie was na 5 weken de tweede na ongeveer 4 weken daarna 11 weken geen menstruatie. Heb aan mijn gyno gevraagd of ik misschien in de overgang was dit i.v.m mijn leeftijd toen 40.

Dit was absoluut niet het geval. Deelde hij mij mee.

Hierna is mijn menstuatie zeer onregelmatig gebleven. Heb mijn stoute schoenen aangedaan en ben naar het VU gegaan.

Hier hebben ze een aantal bloedonderzoeken gedaan ook i.v.m het overlijden van mijn zoontje tijdens zwangerschap.

Mijn FSH waarde op dat moment was 6,2 niet slecht zou je dus zeggen. Na alle bloedonderzoeken kreeg ik te horen dat alles goed was bepaalde bloedwaardes waren verhoogt, maar geen drama. Alles werkte nog goed dus ze konden niet veel voor mij doen. Voor de zekerheid wilde ze nog een zaadonderzoek doen. en dat terwijl de eerste uitslag goed was.

We hadden het idee dat we naar huis gestuurd werden met de mededeling dat we het allemaal wel zelf konden.

Nu inmiddels 2 jaar na dato nog geen zwangerschap.( Nu 42) Wij weer terug naar het ziekenhuis en een gesprek aangegaan met de arts die ons behandeld had.

Hij stelde ons voor om nog een keer bloed te prikken op de derde dag, temperatuurlijst bij te houden en nog een zaadonderzoek bij vriend.

Zo gezegt zo gedaan. We zouden na de uitslagen in een HSG bespreking komen en dan zouden ze beslissen wat ze gingen doen om ons te helpen.

Eindelijk was het 11 januari we hadden een afspraak met een andere arts voor de uitlag van de HSG bespreking. ( vorige arts was naar andere afdeling in ziekenhuis gegaan)Uitslag FSH 11 en de ander weet de naam niet meer was 237 deze moest 200 zijn dus iets verhoogt. Zaad onderzoek was super. Tot onze grote verbazing wilde ze nog meer bloed onderzoeken doen. Weer FSH en die andere Prikken.En weer een echo in het IVF centrum. Ik word hier zo radeloos van hoelang gaat het allemaal nog duren of krijgen we straks te horen dat zwangerworden niet meer gaat.

Na de geboorte van ons zoontje zeiden ze dat ik extra hulp zou krijgen dit gezien wat ik had meegemaakt en mijn leeftijd. Moet zeggen merk hier weinig van.

Groetjes Jacqueline

geadviseerd onderzoek...
Google
OBGYN.net slechts forums endozone.org Web

gebruik wanneer onderzoek tot slechts het vrouwengezondheids forum moet beperken...
Typ uw zoekopdracht in:
Antwoorden per scherm: Alleen berichten die alle ingevoerde woorden bevatten:
List Requests to vrouwengezondheid-request@obgyn.net
Last Updated Thu Oct 2 05:43:40 2008

home | medical professionals | women | industry | forums | international
e-mail | about us | advertising | our sponsors | contact us | disclaimer |

This information is provided for educational purposes only.
Please read the disclaimer. ©1996-2008, all rights reserved.
Do not reproduce without permission of MediSpecialty.com