search:

[ VrouwenGezondheid Forum ]

vrijfrequentie

From: Cilantro (anonymous@obgyn.net)
Sun Jan 28 05:54:25 2007

Inmiddels zitten we in ronde 10 na mijn miskraam en was ik een jaar geleden zwanger(in het begin paar maanden niet geprobeerd)

We hebben 'het zwanger worden' maar eens onder de loep genomen, doen we wat fout en zo ja, wat?

En ik vind dat we veel te weinig vrijen, maar het lukt vriend niet om om de dag klaar te komen.

Ik heb een regelmatige cyclus, varieert hoogstends met 1 of 2 dagen. 1 cyclus getemperatuurd en daar lijkt duidelijke eisprong uit(maar exacte dag weet ik niet-want vind slijm moeilijk te interpreteren). Inmiddels met ovulatietesten aan de slag (die van romed laten geen duidelijk beeld zien, clear blue in het verleden wel, dus volgende maanden daar maar mee aan de slag, wel duur geintje)

Maar hoevaak 'moeten' we nu vrijen om een redelijke kans te hebben? Ik weet: liefst om de dag, rond eisprong iedere dag en zeker geen 10 dagen niks. Maar het lukt gewoonweg niet. (vrijen wel, klaarkomen niet)

Maken we ook nog wel kans als we 2 keer rond de eisprong vrijen, of is de kwaliteit sowieso dan niet goed meer (want bv te lange onthouding?)

Kan iemand advies geven of desnoods hart onder de riem?

Groet, Cilantro

geadviseerd onderzoek...
Google
OBGYN.net slechts forums endozone.org Web

gebruik wanneer onderzoek tot slechts het vrouwengezondheids forum moet beperken...
Typ uw zoekopdracht in:
Antwoorden per scherm: Alleen berichten die alle ingevoerde woorden bevatten:
List Requests to vrouwengezondheid-request@obgyn.net
Last Updated Mon Nov 2 06:00:14 2009

Women's Insurance Checklist from Auto Insurance Quote

home | medical professionals | women | industry | forums | international
e-mail | about us | advertising | our sponsors | contact us | disclaimer |

This information is provided for educational purposes only.
Please read the disclaimer. ©1996-2008, all rights reserved.
Do not reproduce without permission of MediSpecialty.com