search:

[ VrouwenGezondheid Forum ]

Re: hartslag embryo met 6 wkn

From: maan (anonymous@obgyn.net)
Sun Dec 31 02:47:17 2006

hoi ariaan,

ik heb er geen verstand van, maar als 100-120 bpm gemiddeld is, dan betekent dat dat er een groep gezonde zwangerschappen met een lagere, en een hogere fhr (fetal heart rate) is. en als het zo is dat tussen de 100 en 120 normaal is, lijkt mij 99, en zeker 101 normaal.. ik heb even gegoogled op het amerikaanse forum via de zoekfunctie, en daar kreeg ik het idee dat de cijfers over fhr niet heel erg duidelijk in wetenschappelijke literatuur zijn vastgelegd. hier een bemoedigende voor je, een antwoord van een arts die zegt dat een fhr van 82 bij jouw zwangerschapsduur zeker een gezonde zwangerschap kan betekenen. http://forums.obgyn.net/pregnancy-birth/P-B.0106/1380.html

gefeliciteerd trouwens!

--
maan

At Sat, 30 Dec 2006, ariaan wrote: > >LS, > >Ik ben 6 weken en 5 dagen zwanger na een ICSI behandeling >Afgelopen vrijdag ( 6wkn,3dgn ) hebben wij een echo gehad waaruit bleek >dat de hartslag van onze kleine lager was dan onze gyn had verwacht, >namelijk 99 (1e meting ) en 101 BPM ( 2e meting )Onze gyn zei dat een >hartslag van 100-120 BPM met 6 weken gemiddeld is voor een gezonde >zwangerschap. Op het internet vond ik echter informatie dat een BPM van >90-110 heel normaal is. > >Ik had ook al in eerste instantie een vrij lage HCG waarde maar die is >een week later goed gestegen. > >Kan iemand mij hier iets meer over vertellen ? > >Alvast heel erg bedankt voor je reactie, > >-- >Ariaan > >-- >ariaan >

geadviseerd onderzoek...
Google
OBGYN.net slechts forums endozone.org Web

gebruik wanneer onderzoek tot slechts het vrouwengezondheids forum moet beperken...
Typ uw zoekopdracht in:
Antwoorden per scherm: Alleen berichten die alle ingevoerde woorden bevatten:
List Requests to vrouwengezondheid-request@obgyn.net
Last Updated Tue Sep 2 05:54:44 2008

home | medical professionals | women | industry | forums | international
e-mail | about us | advertising | our sponsors | contact us | disclaimer |

This information is provided for educational purposes only.
Please read the disclaimer. ©1996-2008, all rights reserved.
Do not reproduce without permission of MediSpecialty.com