search:

[ VrouwenGezondheid Forum ]

Re: Fluxus: wat is de kans op herhaling?

From: Marloes (anonymous@obgyn.net)
Tue Dec 26 06:39:59 2006

Vandaag nog een update, zoals eerder beloofd. :) Zaterdag de 16e is onze tweede dochter geboren, gewoon in het plaatselijke ziekenhuis. Bij de informatieavonden vonden wij dat toch prettiger overkomen dan het ziekenhuis dat beter bekend staat, en het was lekker praktisch want dichtbij. De bevalling is erg goed gegaan; alleen wilde de placenta weer niet komen. Na 65 minuten is-ie echter alsnog spontaan gekomen, tegen 90 minuten de vorige keer dus het gaat de goede kant op. Het bloedverlies was deze keer 300cc tegen ruim 1000cc vorige keer dus dat is veel beter gegaan. Mijn herstel is ook veel vlotter, heel erg fijn. Bij een evt 3e zwangerschap krijg ik weer een medium-risk-indicatie omdat de verloskundigenpraktijk de komst van de placenta te lang vond duren en een thuisbevalling te risicovol vindt, maar dat is van later zorg (of niet, een 3e staat nog niet direct op de planning).

Jullie allemaal nogmaals bedankt voor de antwoorden op mijn vragen in augustus, en veel succes verder met dit forum!

geadviseerd onderzoek...
Google
OBGYN.net slechts forums endozone.org Web

gebruik wanneer onderzoek tot slechts het vrouwengezondheids forum moet beperken...
Typ uw zoekopdracht in:
Antwoorden per scherm: Alleen berichten die alle ingevoerde woorden bevatten:
List Requests to vrouwengezondheid-request@obgyn.net
Last Updated Thu Oct 2 05:43:20 2008

home | medical professionals | women | industry | forums | international
e-mail | about us | advertising | our sponsors | contact us | disclaimer |

This information is provided for educational purposes only.
Please read the disclaimer. ©1996-2008, all rights reserved.
Do not reproduce without permission of MediSpecialty.com