search:

[ VrouwenGezondheid Forum ]

Re: temperatuurdaling na ovulatie

From: Marie (anonymous@obgyn.net)
Thu Nov 30 02:16:46 2006

Hai Wendy, mijn temperatuurdaling is vlak na de vermoedelijke (op basis van waarneming buikpijn en gevoelige borsten) ovulatie. Maar ik heb een probleem, ik heb een klein kindje die sochtends niet regelmatig opstaat, dus ik temperatuur op hele wisselende tijden, en nooit vanuit mijn bed met opstaan. Ik temepratuur dan ook gedurende dag, maar weet niet of ik deze mag tellen. Ook controlleer ik het cervixslijm, maar behalve een 'nattig' en doorzichtig slijm rond de vermoedelijke ovulatie, waarneem ik geen draden. Tot slot gebruik ik al twee weken ovulatietesten, die dagelijks een héél licht streepje blijven aangeven. Vandaag stop ik daarmee, zit op dag 21 van mijn cyclus, en het wordt nogal een kostbare aangelegenheid. Het cervixslijm is nu sinds vijf dagen vloeibaar en witkleurig, dus weet ook niet in welke stadium dat volgens de deskundigen is. Ik hoop dat je nu meer inzicht hebt in de warboel en hoop op je antwoord. Heel fijn hoor dat je op mijn berichten reageert! Waarom sta jij op het forum, wat zijn jouw klachten/vragen? Groetjes Marie

geadviseerd onderzoek...
Google
OBGYN.net slechts forums endozone.org Web

gebruik wanneer onderzoek tot slechts het vrouwengezondheids forum moet beperken...
Typ uw zoekopdracht in:
Antwoorden per scherm: Alleen berichten die alle ingevoerde woorden bevatten:
List Requests to vrouwengezondheid-request@obgyn.net
Last Updated Tue Sep 2 05:54:27 2008

home | medical professionals | women | industry | forums | international
e-mail | about us | advertising | our sponsors | contact us | disclaimer |

This information is provided for educational purposes only.
Please read the disclaimer. ©1996-2008, all rights reserved.
Do not reproduce without permission of MediSpecialty.com