search:

[ VrouwenGezondheid Forum ]

pco en femoston???

From: joanne (anonymous@obgyn.net)
Tue Nov 28 04:24:43 2006

Hallo ik heb gisteren te horen gekregen dat ik pco heb. Ik heb geen overgewicht geen overbeharing geen andere mannelijke symptomen en niet te veel oestrogenen en alleen een licht verhoogd testosteron. Op de echo waren wel enkele symptomen. In het verleden 2000 heb ik femoston gekregen van de huisarts omdat mijn cyclus uitbleef. Dit vind ik vreemd omdat er een oestradiol/oestrogeen in zit terwijl de gynaecoloog zegt dat als ik zwanger wil worden ik antioestrogenen krijg. Vermoedelijk clomid. maar uit onderzoek van 6a7 jaar geleden bleek dat ik te wijnig oestrogenen heb. Wat niet echt bij een pcoer past. Waarom is dit zo tegenstrijdig?

--
hoi ik heb gisteren bevestigd gekregen dat ik pco heb. was al een beetje verwacht omdat ik nooit ui mezelf ongesteld was.
Maar je hoopt toch op een andere uitslag
Er waten veel eiblaasjes te zien zoals dat vaak voorkomt. Nou heb ik pas een verhaal gelezen van iemand die geen overgewicht had (ik ook niet)Die had een kalorie arm dieet gevolgd atkinsdieet.
En die was al na een week ongesteld geworden. zou het dan toch niet een optie zijn ook zonder overgewicht zo'n dieet te volgen. Ik heb wat informatie erover gezocht. nou schijnt het atkins dieet niet echt bevordelijk te zijn voor je gezondheid omdat je ook de goede koolhydraten weglaat.
Ik vroeg  me af of het dan ook een manier zou zijn om alleen de geraffineerde koolhydraten weg te laten.
Zoals suikers, wit brood, zetmeel, witte rijst, alcohol, aardappel, witmeel producten. Ik ga t in elk geval proberen. Ik zie het nog niet zo ziten om allemaal chemische troep in mn lichaam te krijgen.

geadviseerd onderzoek...
Google
OBGYN.net slechts forums endozone.org Web

gebruik wanneer onderzoek tot slechts het vrouwengezondheids forum moet beperken...
Typ uw zoekopdracht in:
Antwoorden per scherm: Alleen berichten die alle ingevoerde woorden bevatten:
List Requests to vrouwengezondheid-request@obgyn.net
Last Updated Thu Oct 2 05:43:02 2008

home | medical professionals | women | industry | forums | international
e-mail | about us | advertising | our sponsors | contact us | disclaimer |

This information is provided for educational purposes only.
Please read the disclaimer. ©1996-2008, all rights reserved.
Do not reproduce without permission of MediSpecialty.com