search:

[ VrouwenGezondheid Forum ]

Re: Klacht tegen Margriet commercial

From: Marleen (anonymous@obgyn.net)
Mon Oct 30 05:32:24 2006

Ik ken de reclame niet en wilde hem graag bekijken. Ik heb echter geen beeld. Iemand een suggestie hoe ik het wel kan zien. Ik heb overigens geen ervaring met IVF (maar wel met andere gevoelige zaken omtrent zwanger worden/zijn en dingen die mis kunnen gaan). Ben ook een groot voorstander van het integer omgaan met gevoelens omtrent deze zaken!

Groetjes,

--
Marleen