search:

[ VrouwenGezondheid Forum ]

Re: Steriliseren

From: Wilma (anonymous@obgyn.net)
Fri Sep 29 08:09:18 2006

Op 3 oktober moet ik om 7:00 uur in het ziekenhuis zijn!!! Vroeg he? Nou ja, dan is het wel snel achter de rug.

--
Wilma

Mijn man is weer gezakt, hij had 3 streepjes, hij zit er zo dichtbij maar ja, het zijn ook de zenuwen.....

At Tue, 26 Sep 2006, Wilma wrote: > >Ja, ik heb wel een gesprek gehad en een informatiefolder maar die ligt >thuis. Handig he? > >Ja joh nog een week wachten. Vrijdag a.s. moet ik nog even bellen voor >de exacte tijd. Ik hoop in de ochtend. Moet nuchter zijn vandaar. > >Groetjes Wilma > >At Tue, 26 Sep 2006, Linnepin wrote: >> >>Hoi Wilma, >> >>Ik kan je geruststellen. Je merkt er helemaal niets van! Heerlijk! >>Echt, op zich is zo'n narcose zo gek nog niet... als het alleen om het >>slapen gaan ging. >>Heb je trouwens geen pre-operatief gesprek gehad en een informatiefolder >>meegekregen? Daar staat allemaal duidelijk in wat en hoe het allemaal >>gaat gebeuren. Vind ik altijd wel prettig, kun je het nog even op je >>gemakje doorlezen wanneer je even onzeker voelt. >>Maar nogmaals, je voelt er tijdens de operatie niets van en slaapt vast >>en zeker lekker. Ik kan me overigens niet herinneren ooit gedroomd te >>hebben tijdens een narcose. Wel heerlijk soezerig wakker worden, tot >>het moment dat je weer weet waarom je ook al weer zo heerlijk sliep en >>je je min of meer bewust wordt van alle biepjes, piepjes en mensen om je >>heen. >>Volgende week is de grote dag toch? Heel veel succes, >> >>Linda >> >>At Tue, 26 Sep 2006, Wilma wrote: >>> >>>Sorry hoor ik heb nog een vraag wat ben ik lastig he? >>> >>>Als ik onder narcose ga dan merk ik er toch helemaal niets van? Ik >>>bedoel ik droom er soms van dat ik alles voel, ik ben dus half wakker >>>zeg maar. >>>Wie kan mij daar iets over vertellen? >>> >>>Groetjes, Wilma >>> >>>At Fri, 22 Sep 2006, Wilma wrote: >>>> >>>>Je heb gelijk ik ben al aan het bellen. >>>>De zenuwen gieren door mijn keel!! >>>>Zo he ik schrik er gewoon van. >>>>Mijn sterilisatie staat gepland op dinsdag 3 oktober!! >>>>29 september kan ik bellen voor de tijd. >>>> >>>>Groetjes, Wilma >>>>At Fri, 22 Sep 2006, Rona wrote: >>>>> >>>>>Hangt er van af wat er is afgesproken. >>>>>Je zou natuurlijk even kunnen bellen. Vragen staat vrij. >>>>>Even naar de opname bellen. >>>>> >>>>>Gr Rona >>>>> >>>>>http://europe.obgyn.net/nederland/default.asp?page=/nederland/Forum/wieiswie#Rona >>>>> >>>>>Dankzij uw gift kan dit forum blijven bestaan. Heeft een antwoord u dus >>>>>geholpen, maak dan eens een bijdrage over op bankrekening 46.61.99.392 >>>>>t.n.v. Stichting Eurydice te Wijdewormer (NL). Elke bijdrage, hoe klein ook, >>>>>wordt enorm gewaardeerd !!! >>>>>

>>>>>>>>>>>----- Original Message ----- >>>>>From: "Wilma" <anonymous@obgyn.net> >>>>>To: "Multiple recipients of list VROUWENGEZONDHEID" >>>>><vrouwengezondheid@dns.obgyn.net> >>>>>Sent: Friday, September 22, 2006 12:45 PM >>>>>Subject: Re: Steriliseren >>>>> >>>>>> Hallo allemaal, >>>>>> >>>>>> Er is nu 1 maand voorbij en ik ben nog niet gebeld voor de definitieve >>>>>> datum. Kan ik nu het ziekenhuis zelf bellen of gewoon even afwachten? >>>>>> >>>>>> Groetjes, Wilma >>>>>> >>>>>> At Thu, 14 Sep 2006, Wilma wrote: >>>>>>> >>>>>>>Mijn man en ik hebben 2 kinderen: 1 zoon van bijna 7 jaar en een dochter >>>>>>>van 1 jaar. >>>>>>> >>>>>>>Op dinsdag 12 september heb ik om 16:25 uur een afspraak gehad met de >>>>>>>anesthasist. Het was een kort gesprek, ik word gesterilisteerd onder >>>>>>>algehele narcose. >>>>>>>Binnen nu en 1 1/2 maand verwacht ik telefoon van het ziekenhuis te Den >>>>>>>Haag om mij te laten steriliseren, ze zullen mij dan de definitieve >>>>>>>datum doorgeven. >>>>>>> >>>>>>>Nee, ik hoef geen discussie over dat het voor een man allemaal veel >>>>>>>gemakkelijker is, enzv. En over dat ik al 2 zwangerschappen + >>>>>>>bevallingen achter de rug heb. >>>>>>> >>>>>>>Wie is er ook bezig om zich te laten steriliseren? >>>>>>> >>>>>>>Groetjes, Wilma >>>>>>

geadviseerd onderzoek...
Google
OBGYN.net slechts forums endozone.org Web

gebruik wanneer onderzoek tot slechts het vrouwengezondheids forum moet beperken...
Typ uw zoekopdracht in:
Antwoorden per scherm: Alleen berichten die alle ingevoerde woorden bevatten:
List Requests to vrouwengezondheid-request@obgyn.net
Last Updated Wed Dec 2 05:55:42 2009

Women's Insurance Checklist from Auto Insurance Quote

home | medical professionals | women | industry | forums | international
e-mail | about us | advertising | our sponsors | contact us | disclaimer |

This information is provided for educational purposes only.
Please read the disclaimer. ©1996-2008, all rights reserved.
Do not reproduce without permission of MediSpecialty.com