oudere vader->hogere kans miskraam? From: Irene (anonymous@obgyn.net) Fri Sep 29 02:59:54 2006 Messages sorted by: [ date ][ thread ][ subject ][ author ] Next message: anonymous@obgyn.net: "Re: oudere vader->hogere kans miskraam?" Previous message: Alexandra: "Re: nog geen hartje hoorbaar bij 12 weken zwangerschap, moet ik me zorgen maken?" Next in thread: anonymous@obgyn.net: "Re: oudere vader->hogere kans miskraam?" Reply: anonymous@obgyn.net: "Re: oudere vader->hogere kans miskraam?" Reply: Gerna: "Re: oudere vader->hogere kans miskraam?" Reply: Cecile: "Re: oudere vader->hogere kans miskraam?" Dag, Ik las een tijdje geleden in de Elsevier dat oudere vaders (boven 40) 60% meer kans hebben op een miskraam. (http://www.elsevier.nl/nieuws/wetenschap/nieuwsbericht/asp/artnr/108615/index.html) Wat betekent dit nu? Mijn man is ook boven veertig: hoe groot is nu mijn kans op een miskraam? Irene Next message: anonymous@obgyn.net: "Re: oudere vader->hogere kans miskraam?" Previous message: Alexandra: "Re: nog geen hartje hoorbaar bij 12 weken zwangerschap, moet ik me zorgen maken?" Next in thread: anonymous@obgyn.net: "Re: oudere vader->hogere kans miskraam?" Reply: anonymous@obgyn.net: "Re: oudere vader->hogere kans miskraam?" Reply: Gerna: "Re: oudere vader->hogere kans miskraam?" Reply: Cecile: "Re: oudere vader->hogere kans miskraam?" geadviseerd onderzoek... OBGYN.net slechts forums endozone.org Web gebruik wanneer onderzoek tot slechts het vrouwengezondheids forum moet beperken... Typ uw zoekopdracht in: Antwoorden per scherm: 10 25 50 100 250 Alleen berichten die alle ingevoerde woorden bevatten: List Requests to vrouwengezondheid-request@obgyn.net Last Updated Wed Dec 2 05:55:42 2009
Wat betekent dit nu? Mijn man is ook boven veertig: hoe groot is nu mijn kans op een miskraam? Irene
Women's Insurance Checklist from Auto Insurance Quote