search:

[ VrouwenGezondheid Forum ]

cyclus na miskraam

From: Luz (anonymous@obgyn.net)
Wed Aug 30 08:22:38 2006

Op 11 juni had mijn menstruatie moeten beginnen. Ik heb een erg regelmatige cyclus van 28 dagen en had het dus ook die dag verwacht. Op maandag 19 juni (voor de zekerheid een week gewacht) heb ik een zw.test gedaan, en die was positief. In dezelfde week had ik een afspraak bij de gyn. en die constateerde dat er een zwangerschap was. Gerekend vanaf mijn laatste menstruatie op 15 mei, was de zwangerschap dus al 5 weken. Ik moest toen ook bloed prikken om de hcg waarden te bepalen. Die was op 21 juni 2300. Op 26 juni heb ik heel kort last gehad van donkerbruine afscheiding. Op 28 juni kon de gyneacoloog niets meer vinden in de baarmoeder. Bloedtest wees uit dat mijn hcg inmiddels was gedaald naar 1100. De gyn. ging uit van een miskraam. Op 12 juli kreeg ik een bloeding die 2 weken duurde. Mijn zwangerschapskwaal, met name pijnlijke borsten, is in die periode ook verdwenen. Op 28 juli constateerde de gyn. nogmaals dat er niets meer in de baarmoeder zat. De daaropvolgende bloedtest wees uit dat er ook geen hcg meer aanwezig was. Nu zit ik te wachten op mijn menstruatie, maar dat komt maar niet. Gerekend vanaf 26 juni (dag van de bruine afscheiding) is het inmiddels al 10 weken geleden. Volgens de gyn. moet ik na een week of 8 weer normaal menstrueren. Is mijn telling soms verkeerd en moet ik nog even geduld hebben of moet ik toch weer langs de gyn? En is het normaal dat het zo lang duurt voor de menstruatie weer op gang kan komen?

geadviseerd onderzoek...
Google
OBGYN.net slechts forums endozone.org Web

gebruik wanneer onderzoek tot slechts het vrouwengezondheids forum moet beperken...
Typ uw zoekopdracht in:
Antwoorden per scherm: Alleen berichten die alle ingevoerde woorden bevatten:
List Requests to vrouwengezondheid-request@obgyn.net
Last Updated Mon Nov 2 05:58:12 2009

Women's Insurance Checklist from Auto Insurance Quote

home | medical professionals | women | industry | forums | international
e-mail | about us | advertising | our sponsors | contact us | disclaimer |

This information is provided for educational purposes only.
Please read the disclaimer. ©1996-2008, all rights reserved.
Do not reproduce without permission of MediSpecialty.com