search:

[ VrouwenGezondheid Forum ]

ondragelijke pijn na vrijen

From: anonymous@obgyn.net
Wed Aug 30 08:15:35 2006

Hallo allemaal,

Ik maak me ernstig zorgen over ontzettend heftige pijnen die ik heb gehad na het vrijen. Ik ben op vakantie geweest met mijn vriend en we hebben vaak seks gehad. Toen, na een keer of vier, hebben we weer seks gehad en daarna kreeg ik ondragelijke pijnen in mijn baarmoeder. Het was alsof hij tegen de baarmoedermond aan was gestoten en de baarmoeder ging samentrekken. Het was als ongesteldheid pijn, maar dan in het kwadraat en met vlijmscherpe steken. Ik heb echt nog nooit zulke heftige pijn gevoeld, kon niet meer goed ademen, niet meer bewegen, ik was echt een beetje in shock, hoewel ik normaal gezien best goed tegen pijn kan. We hadden helemaal niet extreme seks gehad, misschien een beetje wild, maar niet heel hard ofzo. Ik heb niet gevoeld dat hij tegen mn baarmoedermond stootte. De pijn duurde ongeveer een uur en trok langzaam weg, Sindsdien (en ook daarvoor heb ik me met terugwerkende kracht bedacht) heb ik steken in wat voelt als mijn baarmoedermond/hals. Verder geen bloedverlies. Ook heb ik pijnlijke opgezette borsten, en ik was een paar dagen licht misselijk, maar ik ben niet zwanger, want ik ben ongesteld geweest op 20 augustus en dit gebeurde een paar dagen voor mijn eiersprong.

Ik heb dit nu 3 keer gehad met mijn vriend, in een periode van twee jaar. De vorige twee keren was de pijn minder heftig, maar ook erg pittig. Ik ben toen naar de gyneacoloog geweest en zij kon niks vinden. Ik heb geen SOAs gehad, geen geschiedenis van seksueel misbruik, geniet juist altijd erg van seks, heb ook regelmatig probleemloze seks en heb een goede vertrouwensband met mijn vriend. Hij is niet extreem groot geschapen, maar gemiddeld. Mijn ex-vriend had wel een behoorlijk lange penis, maar met hem had ik juist nooit deze klachten. Hij stootte soms wel tegen mijn baarmoedermond en dat was niet prettig, maar zeker niet zo pijnlijk. Ik maak me erg druk hierover. Heb totaal geen zin meer in seks, het was een bijna traumatische ervaring en ik heb geen flauw idee wat er aan de hand is. Ik ga natuurlijk terug naar de gyneacoloog, maar verwacht dat ze weer niets zal kunnen vinden. Hebben jullie wellicht een idee wat dit kan zijn? Heeft iemand anders dit wel eens meegemaakt?

Alvast bedankt voor jullie meedenken,

Groetjes A

geadviseerd onderzoek...
Google
OBGYN.net slechts forums endozone.org Web

gebruik wanneer onderzoek tot slechts het vrouwengezondheids forum moet beperken...
Typ uw zoekopdracht in:
Antwoorden per scherm: Alleen berichten die alle ingevoerde woorden bevatten:
List Requests to vrouwengezondheid-request@obgyn.net
Last Updated Mon Nov 2 05:58:12 2009

Women's Insurance Checklist from Auto Insurance Quote

home | medical professionals | women | industry | forums | international
e-mail | about us | advertising | our sponsors | contact us | disclaimer |

This information is provided for educational purposes only.
Please read the disclaimer. ©1996-2008, all rights reserved.
Do not reproduce without permission of MediSpecialty.com