search:

[ VrouwenGezondheid Forum ]

Re: Baarmoederinfectie na operatie; kan dat terugkeren? nog een vraag

From: Talitha (anonymous@obgyn.net)
Tue Aug 29 08:51:08 2006

Hoi Lin,

Dat weet ik niet! Maar als je een geprikkelde buik hebt doordat je baarmoeder wellicht ontstoken is, kan ik me voorstellen dat je meer pijn hebt! Of bedoel je je vraag andersom, dat de pijn ontstaat door de eisprong?

Ik weet wel dat veel vrouwen soms ineens een heel pijnlijke eisprong hebben. (Sommigen daarvan belanden zelfs op de OK, omdat zij en de artsen denken dat het een blinde darm oid is!!!)

Sterkte maar weer. (alweer! ;-)

--
Talitha

At Sun, 27 Aug 2006, Linnepin wrote: > >Nog even; kan het zo zijn dat een evt. 'menstruatie' of eisprong na >zo'n ablatie en/of sterilisatie extra pijnlijk kan zijn? > >At Sun, 27 Aug 2006, Linnepin wrote: >> >>Hoi Talitha, >> >>Dank (alweer) voor je antwoord! Ik was er al bang voor... Ik word er zo >>gestoord van! Dat lijf van mij... en om de haverklap met artsen bellen >>voor weet ik veel wat. Grrr. >>Morgen moet ik sowieso urine inleveren (sediment en kweek) omdat ik na >>de ab-kuur van de gyn ook gestopt ben met mijn onderhoudskuur >>nitrofurantoine. Deze nam ik ivm vele blaas- en nierbekkenontstekingen >>9ik cathereriseer zelf). Morgen zou worden gekeken of mijn blaas even >>zonder kan omdat ik al maanden diarree heb van al die ab. Ik wilde die >>even rust gunnen... Stiekem hoop ik gewoon een blaasinfectie te hebben >>(al weet ik eigenlijk wel beter). >>Ik ben zo bang dat mijn lijf steeds meer ab nodig heeft voor het wat >>gaat doen; ik kan gewoon niet meer tellen hoeveel kuren ik de afgelopen >>paar jaar heb gehad en het lijkt wel of ze steeds zwaarder moeten worden >>voordat ik eindelijk opknap. >> >>Nou ja, moest het even kwijt. Ik hoop dat ik een beetje kan slapen; >>neem zo eerst maar weer eens de zoveelste paracetamol sub van de >>afgelopen tijd. >> >>Linda >> >> Sun, 27 Aug 2006, Talitha wrote: >>> >>>Ja hoor dat kan altijd. Vertrouw op je lichaam! En trek aan de bel als >>>je het niet vertrouwt! Misschien moet je een langere onderhoudskuur. >>> >>>-- >>>Talitha >>> >>>At Sun, 27 Aug 2006, Linnepin wrote: >>>> >>>>Hoi, >>>> >>>>Beetje rare titel maar ik weet even niet hoe ik het anders moet >>>>omschrijven. Onlangs heb ik een infectie gehad in mijn baarmoeder na >>>>een endometriumablatie. Ik ben vijf dagen opgenomen geweest voor een >>>>zware ab-kuur en moest daarna nog acht dagen thuis ab slikken (augmentin >>>>en flagyl). Bij de controle na die acht dagen vond de gyn het er >>>>stukken beter uit zien; zowel bij inwendig onderzoek als via echo. Ik >>>>had toen nog wel wat pijnklachten en verloor nog vieze, bloederige >>>>afscheiding. Dit is in de loop van vorige week verminderd en sinds >>>>afgelopen maandag was mijn bloedverlies over. >>>>Nu heb ik sinds gisterenochtend weer af en toe slijmerig bloedverlies >>>>(niet zoals de afgelopen weken toen het duidelijk ontstekings'rotzooi' >>>>was) en mijn buikpijn wordt echt met het uur erger. Het voelt echt weer >>>>zoals een paar weken geleden. >>>>Ik heb nu trouwens geen koorts, maar kan zo'n infectie weer de kop >>>>opsteken na het staken van antibiotica? Het is nu tien dagen geleden dat >>>>ik mijn laatste ab heb gehad. Ben zo bang dat het weer terugkomt.... >>>> >>>>Linda >>> >>>-- >>>http://europe.obgyn.net/nederland/default.asp?page=/nederland/Forum/wieiswie#Talitha >>>Dankzij uw gift kan dit forum blijven bestaan. >>>Heeft een antwoord u dus geholpen, maak dan eens een bijdrage over op >>>bankrekening 46.61.99.392 t.n.v. Stichting Eurydice te Wijdewormer (NL). >>>Elke bijdrage, hoe klein ook, wordt enorm gewaardeerd !!! >>>

--
http://europe.obgyn.net/nederland/default.asp?page=/nederland/Forum/wieiswie#Talitha
Dankzij uw gift kan dit forum blijven bestaan.
Heeft een antwoord u dus geholpen, maak dan eens een bijdrage over op
bankrekening  46.61.99.392 t.n.v. Stichting Eurydice te Wijdewormer (NL).
Elke bijdrage, hoe klein ook, wordt enorm gewaardeerd !!!

geadviseerd onderzoek...
Google
OBGYN.net slechts forums endozone.org Web

gebruik wanneer onderzoek tot slechts het vrouwengezondheids forum moet beperken...
Typ uw zoekopdracht in:
Antwoorden per scherm: Alleen berichten die alle ingevoerde woorden bevatten:
List Requests to vrouwengezondheid-request@obgyn.net
Last Updated Mon Nov 2 05:58:12 2009

Women's Insurance Checklist from Auto Insurance Quote

home | medical professionals | women | industry | forums | international
e-mail | about us | advertising | our sponsors | contact us | disclaimer |

This information is provided for educational purposes only.
Please read the disclaimer. ©1996-2008, all rights reserved.
Do not reproduce without permission of MediSpecialty.com