Herstel na eileider verwijdering per laparoscoop? From: Mariet (anonymous@obgyn.net) Mon Jul 31 17:33:37 2006 Messages sorted by: [ date ][ thread ][ subject ][ author ] Next message: Hans van der Slikke: "Re: Herstel na eileider verwijdering per laparoscoop?" Previous message: Hans van der Slikke: "Waar zijn de berichten van augustus?" Next in thread: Hans van der Slikke: "Re: Herstel na eileider verwijdering per laparoscoop?" Reply: Hans van der Slikke: "Re: Herstel na eileider verwijdering per laparoscoop?" Geachte heer/mevrouw, Kan iemand mij vertellen wat de herstel tijd is na een operatie om mijn eileiders te verwijderen. Het zal met een Laparoscopie gebeuren. Dank en groet, -- Mariet Next message: Hans van der Slikke: "Re: Herstel na eileider verwijdering per laparoscoop?" Previous message: Hans van der Slikke: "Waar zijn de berichten van augustus?" Next in thread: Hans van der Slikke: "Re: Herstel na eileider verwijdering per laparoscoop?" Reply: Hans van der Slikke: "Re: Herstel na eileider verwijdering per laparoscoop?" geadviseerd onderzoek... OBGYN.net slechts forums endozone.org Web gebruik wanneer onderzoek tot slechts het vrouwengezondheids forum moet beperken... Typ uw zoekopdracht in: Antwoorden per scherm: 10 25 50 100 250 Alleen berichten die alle ingevoerde woorden bevatten: List Requests to vrouwengezondheid-request@obgyn.net Last Updated Mon Nov 2 05:57:54 2009
Kan iemand mij vertellen wat de herstel tijd is na een operatie om mijn eileiders te verwijderen. Het zal met een Laparoscopie gebeuren.
Dank en groet,
-- Mariet
Women's Insurance Checklist from Auto Insurance Quote