search:

[ VrouwenGezondheid Forum ]

'tis een rommeltje, wie telt er even mee. Kan een uitstrijkje?

From: Toca (anonymous@obgyn.net)
Mon Jul 31 17:17:50 2006

Hallo allemaal,

Ik snap het ff niet meer. Op 23 juni heb ik mijn laatste IUI gehad. Start bloeding/menstruatie op 4 juli. Die was over op 9 juli. Na vrijpartij (heb ik eerder over geschreven) kwam er een fikse bloeding op 15 juli, die over was op 19 juli. Huisarts laten kijken: niks aan de buitenkant te zien. Niet zwanger volgens test.

Nu op maandag 31 juli: ovulatietest is positief (had zo'n vermoeden en had zo'n ding nog in de la).

Wat moet ik hiervan denken? Hormoonstoring of een mini-miskraampje (zou niet de eerste keer zijn (van de 21 iui's waren er 7 raak, waarvan 1 voldragen zwangerschap en 3x miskraam na 10 weken, rest ging eerder mis.

Kreeg van die laatste bloeding een behoorlijk niet pluis-gevoel. Wil graag een uitstrijkje omdat die zo lang geleden is (vanwege zwangerschap, borstvoeding). Sta op de wachtlijst voor IVF en wil graag met een gerust gevoel starten.

Wat is wijsheid? Is een uitstrijkje zinvol, ook al is het toevallig toch een klein HCG-oprispinkje geweest na die IUI?

Kortom: wie denkt/telt even mee?

groetjes,

--
toca

--
Toca

geadviseerd onderzoek...
Google
OBGYN.net slechts forums endozone.org Web

gebruik wanneer onderzoek tot slechts het vrouwengezondheids forum moet beperken...
Typ uw zoekopdracht in:
Antwoorden per scherm: Alleen berichten die alle ingevoerde woorden bevatten:
List Requests to vrouwengezondheid-request@obgyn.net
Last Updated Mon Nov 2 05:57:54 2009

Women's Insurance Checklist from Auto Insurance Quote

home | medical professionals | women | industry | forums | international
e-mail | about us | advertising | our sponsors | contact us | disclaimer |

This information is provided for educational purposes only.
Please read the disclaimer. ©1996-2008, all rights reserved.
Do not reproduce without permission of MediSpecialty.com