search:

[ VrouwenGezondheid Forum ]

Zwangerschapscontrole laatste maand

From: Mira (anonymous@obgyn.net)
Sun Jul 30 10:34:50 2006

Hallo, ik ben 37 weken en 2 dagen zwanger en heb afgelopen donderdag een controle gehad van een verloskundige of een assistent. Ik ben daar niet helemaal zeker van. Wegens een medische indicatie (een lisexcisie in 2002) heb ik mijn controles in het ziekenhuis. Je hebt daar geen vaste verloskundige die je onderzoekt, maar steeds wisselende. Afgelopen donderdag was er dus iemand die mij na de echoscopist onderzocht. Zij heeft nogal hardhandig om de één of andere reden met haar handen om de baarmoeder, ongeveer ter hoogte van de botten in mijn bekken. Dit was behoorlijk pijnlijk en ik heb er 's nachts en de dag erna nog last van gehad. Ik voelde de baby al erg slecht (de placenta ligt aan de voorkant van mijn buik), maar ik voel nu heel erg weinig. Naar mijn idee minder dan voor de controle. Bovendien heeft ze me een afspraak over twee weken laten maken. Eigenlijk hoort dat toch nu eens per week te zijn? Op de afgesproken datum zal ik al 38 weken en 6 dagen zwanger zijn!

Ik maak me nogal zorgen over de gang van zaken. Kan iemand mij vertellen of dat gepor in mijn bekken kwaad kan, of dat het vaker zo pijnlijk is? En dan over de afspraken: is het overdreven als ik eens bel naar het ziekenhuis om te vragen of het niet eens per week moet zijn, in plaats van pas over twee weken weer?

Ik hoop dat iemand mij kan helpen, ofwel gerust kan stellen. Groet, Mira

geadviseerd onderzoek...
Google
OBGYN.net slechts forums endozone.org Web

gebruik wanneer onderzoek tot slechts het vrouwengezondheids forum moet beperken...
Typ uw zoekopdracht in:
Antwoorden per scherm: Alleen berichten die alle ingevoerde woorden bevatten:
List Requests to vrouwengezondheid-request@obgyn.net
Last Updated Mon Nov 2 05:57:54 2009

Women's Insurance Checklist from Auto Insurance Quote

home | medical professionals | women | industry | forums | international
e-mail | about us | advertising | our sponsors | contact us | disclaimer |

This information is provided for educational purposes only.
Please read the disclaimer. ©1996-2008, all rights reserved.
Do not reproduce without permission of MediSpecialty.com