Re: borstvoeding
From: =?iso-8859-1?B?RXNt6WUgSGFuZWdyYWFm?= (anonymous@obgyn.net)
Wed Jun 28 17:07:46 2006
Ter aanvulling: Ik heb zo'n cursus gedaan bij de VBN, erg goed en handig! Daarnaast heb ik het Handboek Borstvoeding ( te bestellen op internet van LLL) wat een erg handig naslagwerk is met veel bruikbare en handige tips (over kwaaltje, problemen, bewaren van moedermelk, kolven etc etc)
Groeten,
Esmée
From: anonymous@obgyn.net (Cecile) Reply-To: anonymous@obgyn.net To: Multiple recipients of list VROUWENGEZONDHEID <anonymous@obgyn.net> Subject: Re: borstvoeding Date: Tue, 27 Jun 2006 13:55:24 -0500 >At Tue, 27 Jun 2006, Joke wrote: > > > >Hallo, > > > >Ik ben nu 39 weken zwanger en wil straks borstvoeding geven. Nu heb ik > >begrepen dat je dan je baby extra vitamine K moet suppleren, klopt > >dat??? Kun je dat gewoon kopen bij de apotheek? Alvast bedankt voor het > >antwoord. Groetjes Joke. > >Beste Joke, >Het is verstandig om je goed voor te bereiden op het geven van >borstvoeding. Je kunt dat het beste doen door een
cursus te doen bij de >VBN, maar daar is het ook wel weer een beetje laat voor. Ga in elk >geval eens kijken op http://www.borstvoedingsforum.nl . Daar vind je alle >informatie en steun die je nodig hebt. Over Vitamine K zul je vanalles >horen in je kraamtijd. Er wordt gezegd dat borstvoedingskindjes een >verhoogd risico op bloedingen hebben. Dat wordt ook wel weer >betwijfeld, hoor, maar goed, het is wel het advies. Je kunt het gewoon >bij de apotheek of bij de drogist kopen. > >-- >Dankzij uw gift kan dit forum blijven bestaan. >Heeft een antwoord u dus geholpen, maak dan eens een bijdrage over op >bankrekening 46.61.99.392 t.n.v. Stichting Eurydice te Wijdewormer (NL). >Elke bijdrage, hoe klein ook, wordt enorm gewaardeerd
gebruik wanneer onderzoek tot slechts het vrouwengezondheids forum moet beperken...
List Requests to vrouwengezondheid-request@obgyn.net
Last Updated Wed Dec 2 05:54:48 2009
|
|