search:

[ VrouwenGezondheid Forum ]

MRI en bloedtest(zwangerschap)

From: Desiree (anonymous@obgyn.net)
Wed Jun 28 03:33:09 2006

Hallo, ik heb volgende week een MRI-scan voor mijn hoofd. Ik heb een (goedaardige)hypofysetumor en de endocrinoloog acht controle dmv een MRI noodzakelijk. Nu onderga ik hormoonbehandelingen(ik spuit puregon)om zwanger te worden. De arts is hiervan op de hoogte en vind het belangrijk om zeker te weten of ik zwanger ben voor de MRI. We zijn ook overeengekomen dat ik stop met die behandelingen zolang het onderzoek loopt. Afgesproken is dat ik 4 dagen voor de MRI een zwangerschapstest zou doen en wel een bloedtest in het ziekenhuis. Nu kreeg ik vandaag bericht dat de MRI vervroegd is naar volgende week woensdag. Ik verwacht de menstruatie op vrijdag. 4 Dagen voor de MRI lukt dus niet(zaterdag), dan zou het op vrijdag of maandag moeten resp. 8 of 10 dagen na conceptie. Ik vraag me af of een bloedtest wel zin heeft. Het lijkt mij een beetje te vroeg om een zwangerschap te constateren. Mijn vraag is wanneer een test op zijn vroegst mogelijk is.

geadviseerd onderzoek...
Google
OBGYN.net slechts forums endozone.org Web

gebruik wanneer onderzoek tot slechts het vrouwengezondheids forum moet beperken...
Typ uw zoekopdracht in:
Antwoorden per scherm: Alleen berichten die alle ingevoerde woorden bevatten:
List Requests to vrouwengezondheid-request@obgyn.net
Last Updated Mon Nov 2 05:57:38 2009

Women's Insurance Checklist from Auto Insurance Quote

home | medical professionals | women | industry | forums | international
e-mail | about us | advertising | our sponsors | contact us | disclaimer |

This information is provided for educational purposes only.
Please read the disclaimer. ©1996-2008, all rights reserved.
Do not reproduce without permission of MediSpecialty.com