search:

[ VrouwenGezondheid Forum ]

Re: 3e IVF...vervolg: toch mislukt

From: maan (anonymous@obgyn.net)
Tue Jun 27 12:23:44 2006

beste els,

wat een naar bericht, ik heb je berichtjes gevolgd en had echt anders gehoopt. ik kan je vragen niet beantwoorden, maar wens je veel sterkte en geluk,

--
maan

At Tue, 27 Jun 2006, els wrote: > >Op zondagmiddag ben ik ontzettend gaan bloeden, dus de hoop is nu >definitief voorbij. Ontzettend balen, want dit was dus alweer de derde >keer IVF... Volgens het ZH hebben we alles mee, genoeg follikels, super >embryo's en toch... mislukt het iedere keer weer... We hebben nog wel >een paar cryo's, dus onze kansen zijn nog niet helemaal voorbij maar erg >hoopvol ben ik niet meer. >Nog een vraagje: deze keer (en de vorige keer ook) heb ik dus wel een >(licht) positieve test gehad. Is er dan wel een innesteling geweest of >niet? Of maar een lichte 'aanraking'? Deze keer ben ik ook pas op dag 16 >na TP, dag 19 na punctie ongesteld geworden, de vorige 2 keren was dat >precies 2 weken na de punctie. >Kan ik er vanuit gaan dat er 'iets mis is' met mijn baarmoeder(slijm). >In het ZH vertelde ze me dat het vergelijkbaar is met een 6 gooien, >sommigen moeten net wat vaker gooien, maar is er niet gewoon iets >medisch verkeerd waardoor het bij mij niet of niet goed innesteld of >meteen weer loslaat? > >At Sun, 25 Jun 2006, Cecile wrote: >> >>At Sun, 25 Jun 2006, els wrote: >>> >>>Vanmorgen heeeeel vroeg (half 5) op dag 16 na TP de test gedaan. In >>>eerste instantie dacht ik negatief en ik ben weer in bed gaan liggen >>>toen meteen weer teruggegaan want ik wil het niet geloven. De derde >>>keer, geen bloed te zien en dan weer niet gelukt. Toen zag ik een >>>lichte schaduw op de plaats waar de verticale (plus) streep zou moeten >>>komen staan. Er staat dus wel een heeeeeeeeeeeeeel dun miniscule >>>streepje, als je goed kijkt en nu het wat lichter is en ik de stick >>>tegen het raam hou zie je het ook. Als de stick gewoon op tafel ligt >>>moet je er echt even boven gaan hangen om 'm te zien. Ik heb ook >>>vanmorgen weer mijn temp. genomen (maar met digitale oormeter, een >>>andere heb ik niet), weer boven de 37 graden (37,2). Maar dat zegt >>>misschien niks. >>>Wat moet ik hiermee? Weer afwachten? Zo'n heeeeeeeeel dun miniscuul >>>streepje zegt natuurlijk ook niks, en dat op dag 16 na TP, zou er dan >>>niet gewoon een duidelijke plus moeten staan. >>>Aaaaaahhh... ik word gek!!! >> >>Els, ik wil het zo graag voor je. Toch ben ik sceptisch. Op dag 16 na >>de TP hoor je echt een knalblauwe streep te zien. Ik weet het, er zijn >>uitzonderingen en het zou geweldig zijn als je daar bij hoort,.... >>maar,... please, neem een slag om de arm. Ik weet uit ervaring hoe >>hard je kunt vallen als je hoop hebt... >> >>-- >>Dankzij uw gift kan dit forum blijven bestaan. >>Heeft een antwoord u dus geholpen, maak dan eens een bijdrage over op >>bankrekening 46.61.99.392 t.n.v. Stichting Eurydice te Wijdewormer (NL). >>Elke bijdrage, hoe klein ook, wordt enorm gewaardeerd !!! >> >>Groeten, Cecile >>http://europe.obgyn.net/nederland/default.asp?page=/nederland/Forum/wieiswie#Cecile >>

geadviseerd onderzoek...
Google
OBGYN.net slechts forums endozone.org Web

gebruik wanneer onderzoek tot slechts het vrouwengezondheids forum moet beperken...
Typ uw zoekopdracht in:
Antwoorden per scherm: Alleen berichten die alle ingevoerde woorden bevatten:
List Requests to vrouwengezondheid-request@obgyn.net
Last Updated Wed Dec 2 05:54:48 2009

Women's Insurance Checklist from Auto Insurance Quote

home | medical professionals | women | industry | forums | international
e-mail | about us | advertising | our sponsors | contact us | disclaimer |

This information is provided for educational purposes only.
Please read the disclaimer. ©1996-2008, all rights reserved.
Do not reproduce without permission of MediSpecialty.com