search:

[ VrouwenGezondheid Forum ]

Re: prille zwangerschap of miskraam? 2de lijntje zwtest blijft heel vaag

From: djuna (anonymous@obgyn.net)
Wed May 31 02:49:56 2006

Ha Laura,

Ik ben in oktober bevallen en mij zoontje is alweer 7 maanden. Enne... ik begin zo nu en dan alweer op dit forum rond te snuffelen omdat er alweer iets kriebelt. Ben na het stoppen met de borstvoeding net weer voor het eerst ongesteld geworden en ga denk ik temperaturen om te kijken of het nog een keertje wil lukken om zwanger te raken (ik heb PCO en ben inmiddels net 40 dus tsja, even afwachten of dát nog lukt, zou wel heel leuk zijn, maar ik hou er natuurlijk wel rekening mee dat het niet lukt! Ik ben ook heel onregelmatig en heb bij de tweede ook getest voor de NOD (bleek later)en had toen in eerste instantie een negatieve test. Lastig als je niet weet wanneer je NOD dag is, hé, maar... ik heb ook wel vertrouwen in intuïtie, zejker als je eerder zwanger bent geweest en het gevoel herkent. Laat je het nog even weten als je weer getest hebt? Succes!

--
Djuna

At Tue, 30 May 2006, lautje wrote: > >At Tue, 30 May 2006, djuna wrote: >> >>Ha Laura, >> >>Wat voor test heb je gebruikt? Mijn ervaring is dat Predictor er lang >>over doet om een duidelijke uitslag te geven, pas een paar dagen later, >>bij mij in elk geval, dan Claerblue). Ik dacht aan de hand van twee >>Pedictor tests dat ik toch niet zwanger was (al voelde ik me wel >>zwanger)en deed toen op advies van dit form een Clearblue omdat die >>gevoeliger zou zijn en ja hoor: twee strepen. Misschien heb je hier >>iets aan, ik hoop het. O ja, en natuurlijk met ochtendurine testen, hé >>(hoogste concentratie), maar dat weet je als ervarene vast wel! Ik hoop >>het voor je, succes. > >Djuna, > >Ik heb twee kruidvat tests gedaan en twee midstream tests. Naar mijn >idee is het tweede vage lijntje bij kruidvat toch ietsje duidelijker dan >van midstream. Bij mn eerste zwangerschap heb ik eerst een predictor >gebruikt voor mijn menstruatie (die toen heel regelmatig was) en die was >al lichtjes positief. Op nod nog eens getest met etos huismerk en die >was duidelijk positief. Aangezien ik niet weet wanneer ik ongesteld zou >moeten worden, kan het zijn dat het echt nog heel pril is natuurlijk. En >het is bijna onmogelijk dat predictor al voor je menstruatie positief >is. Dus denk ik dat mn eerste zwangerschap al verder gevorderd was dan >dat ik uitgerekend was. En nou mn zoon is ook 10 dagen voor de >uitgerekende datum geboren zonder huidsmeer enz. Misschien moet ik >gewoon nog een paar dagen wachten voor ik opnieuw test. Maar ik heb >echt een hele sterke intuïtie dat ik echt zwanger ben. We'll see. >Bedankt voor je reactie en je hoort zeker nog van me! Gefeliciteerd >trouwens met je zwangerschap! Hoever ben je? > >Laura

geadviseerd onderzoek...
Google
OBGYN.net slechts forums endozone.org Web

gebruik wanneer onderzoek tot slechts het vrouwengezondheids forum moet beperken...
Typ uw zoekopdracht in:
Antwoorden per scherm: Alleen berichten die alle ingevoerde woorden bevatten:
List Requests to vrouwengezondheid-request@obgyn.net
Last Updated Mon Nov 2 05:57:20 2009

Women's Insurance Checklist from Auto Insurance Quote

home | medical professionals | women | industry | forums | international
e-mail | about us | advertising | our sponsors | contact us | disclaimer |

This information is provided for educational purposes only.
Please read the disclaimer. ©1996-2008, all rights reserved.
Do not reproduce without permission of MediSpecialty.com