search:

[ VrouwenGezondheid Forum ]

prille zwangerschap of miskraam? 2de lijntje zwtest blijft heel vaag

From: lautje (anonymous@obgyn.net)
Tue May 30 09:05:37 2006

Hallo,

Hier ben ik weer eens pff. Nou ik heb dus van de week 3 zwangerschapstesten gedaan met steeds 2 dagen ertussen (omdat dan het hcg verdubbeld zou zijn). Steeds krijg ik de volgende uitslag: Een heel licht tweede lijntje, net zichtbaar. Eigenlijk zo dat je twijfelt of je het ziet of niet. Maar mijn man ziet het ook, dus zal het er wel staan. Ik voel me ook zwanger. Ik ben erg snel onpasselijk van dingen waar ik normaal tegen kan. Mijn eetlust is anders, mijn ontlasting is van samenstelling veranderd (wat ook zo was bij mijn eerst zwangerschap)En ik heb echt een pijn in de ondebuik, wat ik niet herken. Eerst was het menstruatieachtige pijn (wat er ook nog wel is), maar nu is het een soort drukpijn, als je erop drukt en weer loslaat is het heel gevoelig. Nou ben ik heel onregelmatig ongesteld na mn vorige zwangerschap en weet ook niet zeker of ik mn laatste menztruatie echt een menstruatie mag noemen. 6 mei had ik ongesteld moeten worden en werd het niet. 10 mei had ik wat briune veegjes op het toieltpapier. Daarna is het gestopt. Ik heb toen ook wel getest, maar negatief. Een week later nog steeds negatief en nu dus dit. Ben ik nou zwanger en is het nog heel pril of is dit een miskraam in wording? Wat denken jullie als experts? We hebben trouwens na 10 mei ook nog wel een paar keer gevreëen.

Alvast bedankt!

Laura

geadviseerd onderzoek...
Google
OBGYN.net slechts forums endozone.org Web

gebruik wanneer onderzoek tot slechts het vrouwengezondheids forum moet beperken...
Typ uw zoekopdracht in:
Antwoorden per scherm: Alleen berichten die alle ingevoerde woorden bevatten:
List Requests to vrouwengezondheid-request@obgyn.net
Last Updated Tue Dec 2 05:39:35 2008

home | medical professionals | women | industry | forums | international
e-mail | about us | advertising | our sponsors | contact us | disclaimer |

This information is provided for educational purposes only.
Please read the disclaimer. ©1996-2008, all rights reserved.
Do not reproduce without permission of MediSpecialty.com