search:

[ VrouwenGezondheid Forum ]

Re: zou ik ooit nog zwanger worden?

From: Talitha (anonymous@obgyn.net)
Tue May 30 08:17:33 2006

Ik weet het niet zeker, maar ik dacht wel dat het kan veranderen. Overigens weet ik niet of dat het zelfde onderzoek is als dat je hebt gehad. Het is namelijk specifiek voor miskramen! Zou je eens moeten navragen.

Veel succes! (Ik werd overigens 2 keer zwanger tijdens een Amoxicillinekuur. En dat is ook niet wetenschappelijk. Maar wel toevallig!)

Succes!

--
Talitha

At Tue, 30 May 2006, martina wrote: > >Hoi Talitha, > >Er is ooit al eens gekeken naar mijn stolling toen ik een tijdje heel >makkelijk blauwe plekken kreeg; geen enkele afwijking te vinden. Het >lijkt erop dat dat dus niet de oorzaak is (gelukkig). Mijn grootste >probleem is eerst maar 'ns zwanger worden.... > >Hoe is 't overigens met jou? >Groet >Martina > >At Tue, 30 May 2006, Talitha wrote: >> >>Beste Martina, >> >>Wat ellende moet je toch meemaken he? >>Hee,is je bloed wel onderzocht op stollingsstoornissen???! Anders zou ik >>dat de volgende stap noemen! >> >>Succes! >> >>-- >>talitha >> >>At Tue, 30 May 2006, martina wrote: >>> >>>Hallo! Ik heb al een paar keer op dit forum vragen gesteld over kansen >>>e.d., maar ik zou het fijn vinden als één van jullie - of dr. Van der >>>Slikke zelf - nog eens naar mijn verhaal zouden willen kijken. >>> >>>Historie: >>>2 gezonde kinderen (2001 en 2003) die makkelijk verwekt zijn, daarna 2 >>>miskramen (2004 en 2005), beide met 11 weken zwangerschap waarbij het >>>vruchtje na ca. 9 weken is gestorven (beide keren ook echo gehad met >>>8,5 week waarop hartje klopte). Chromosoomonderzoek leverde geen >>>afwijkingen op, evenals toxoplasmose e.d. >>>Nu alweer 15 maanden geleden sinds laatste miskraam en nog altijd niet >>>zwanger. Heb zeer regelmatige cyclus (28/29 dagen) en uit temp en test >>>blijkt dat ik netjes ovuleer. >>> >>>Omdat ik drie keer gecuretteerd ben de laatste jaren, toch maar een HSG >>>laten maken bij Dr. Emanuel om verklevingen uit te sluiten en gelukkig: >>>die HSG was helemaal goed! Dus qua interne organen lijkt alles ok te >>>zijn. >>> >>>(Terzijde: voor iedereen die een HSG moet ondergaan: ik zag er >>>huizenhoog tegenop, maar het viel me 100% mee. Heb eigenlijk geen pijn >>>gehad, hooguit een wat vreemd en ongemakkelijk gevoel in mijn buik.) >>> >>>Ik ben nu 38 en voel de tijd dringen. We laten nu nog het zaad van mijn >>>man onderzoeken, hoewel de kans klein is dat men wat vindt (het is >>>immers al 4 keer gelukt om zwanger te worden). >>> >>>Tja, en dan??? >>> >>>Aan de ene kant denk ik: het is 4 keer gelukt om zwanger te raken, >>>waarom geen 5e keer? Zo oud ben ik nou toch ook weer niet en ik heb een >>>regelmatige cyclus! >>>Anderzijds: de statistieken werken tegen me: ik ben toch wel wat ouder, >>>we zijn al 15 maanden bezig, dus.... >>> >>>Wat denken jullie: hoe liggen mijn kansen? >>> >>>-- >>>Groet >>>Martina >>> >>-- >>http://europe.obgyn.net/nederland/default.asp?page=/nederland/Forum/wieiswie#Talitha >>Dankzij uw gift kan dit forum blijven bestaan. >>Heeft een antwoord u dus geholpen, maak dan eens een bijdrage over op >>bankrekening 46.61.99.392 t.n.v. Stichting Eurydice te Wijdewormer (NL). >>Elke bijdrage, hoe klein ook, wordt enorm gewaardeerd !!! >>

--
http://europe.obgyn.net/nederland/default.asp?page=/nederland/Forum/wieiswie#Talitha
Dankzij uw gift kan dit forum blijven bestaan.
Heeft een antwoord u dus geholpen, maak dan eens een bijdrage over op
bankrekening  46.61.99.392 t.n.v. Stichting Eurydice te Wijdewormer (NL).
Elke bijdrage, hoe klein ook, wordt enorm gewaardeerd !!!

geadviseerd onderzoek...
Google
OBGYN.net slechts forums endozone.org Web

gebruik wanneer onderzoek tot slechts het vrouwengezondheids forum moet beperken...
Typ uw zoekopdracht in:
Antwoorden per scherm: Alleen berichten die alle ingevoerde woorden bevatten:
List Requests to vrouwengezondheid-request@obgyn.net
Last Updated Mon Nov 2 05:57:20 2009

Women's Insurance Checklist from Auto Insurance Quote

home | medical professionals | women | industry | forums | international
e-mail | about us | advertising | our sponsors | contact us | disclaimer |

This information is provided for educational purposes only.
Please read the disclaimer. ©1996-2008, all rights reserved.
Do not reproduce without permission of MediSpecialty.com